Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare legge til at jeg har kjørt Firstmile en liten kort stund nå og de har upåklagelig fart når ting funker. De fortjener en smile fra meg for dette :yes:

 

Desverre er det et lite skår i gleden. Utfors sperrer noe UDP, så skal jeg spille Enemy territory på servere som ligger utenfor norden så disconnecter jeg hvert 4 minutt fordi jeg ikke gir trace svar (som ET bruker) om serveren har lag protection satt på on.

Lenke til kommentar

Jeg føler med deg the_real_Sp33D... Jeg sitter på Skogbygda sentralen og har samme problem. Snakket med FM i dag og nå skal Oppaker være oppe går også. Fjellfoten er visst så godt som klar den også. Nå mangler bare Brårud og Skogbygda. Vi får holde ut, burde ikke drøye så lenge til disse også er oppe nå. Lykke til!

Lenke til kommentar

venter veldig på firstmile her på Fjellfoten(søberg) også, og jeg aner ugler i mosen siden jeg også ble oppringt fra telenor for et par uker siden. Telenor skal bygge ut den 30.03.04.

Hvor mange forsinkelser i forhold til oppgitte datoer vi har hatt har jeg mistet tellinga på. Siste dato var onsdag den 28.01.04, men er det lys i DSL lampa? Neida neida!!

Desverre (eller kanskje heldigvis) så vet jeg at det ikke er Firstmile sin "skyld" men Telenor Networks sin utrolige sendrektighet som er problemet.

 

Men til dere i Firstmile: Bli bedre til og informere oss, også negative nyheter er bedre enn ingen nyheter. Send det på mail, eller legg ut info på sidene deres. Please!

 

Bomelby :no:

Lenke til kommentar

Fikk en mail ifra Firstmile på fredag, med beskjed om ca.en time nedetid p.g.a. vedlikehold. (Fenstad)

Men det ble borte seint fredag kveld,og det er fortsatt borte,har ingen IP på WAN i xDSL-modemet,men alle de lampene som skal lyse, de lyser ?????

 

Det er nå Lørdag kl. 1045

Endret av enurilbyd
Lenke til kommentar

Kjære Firstmile, når dere leser dette ber jeg dere pent om å være så snille å holde informasjonen til kundene på et høynivå slik at dere kan unngå pepper slik som mange andre leverandører har fått.

 

Jeg er selv nå blitt en glad og fornøyd (vel omtrent da, men jeg er ikke lett å få helt fornøyd) Firstmile bruker sammen med min kjære, og vi vil så veldig gjerne at VÅR ISP ikke faller i fellen som så mange andre gjør.

 

Takk for at dere hører på oss og umiddelbart starter med å endre rutiner for informasjon.

 

Hawkie

Lenke til kommentar

Hmmm.......

Må si jeg er ganske forundret (for ikke å si frustrert) da FIRSTMILE velger å kjøre vedlikehold så sent på en Fredag kveld noe som for de aller fleste er starten på helg.. Og det er vel da den meste surfinga på internett foregår.

 

Ville det ikke vert smartere å lagdt vedlikehold til eks. Mandag morgen eller......

 

Merker meg oxo at det er gjentatte ganger nevnt at vi ikke betaler noe.... men har jeg bestilt en tjeneste så betyr det at det er den jeg ønsker å få. Betaler da gjerne .

 

 

Mvh

Tarantella

Endret av Tarantella
Lenke til kommentar

Snakket med Firstmile nå, de venter på alt fra telenor (linjer til neskollen)

men han hadde hørt midten av februar (gjelder brårud) men det er jo ingen garanti...

Får håpe at det kommer noe snart da, er jo ikke mange igjen :roll:

 

[Offtopic]

Nope, går ikke på Nes men har gjordt, i ehhh 98/99 eller noe sånt, elektro grunnkors og vk1 elektronikk :p Nå jobber jeg :cool:

[/Offtopic]

Lenke til kommentar

Linja er oppe hos meg nå, og overaskende nok viser routern

Link Status: Up

Transfer Rate: 2312 kbps

 

fikk rundt 1600 kbps på testen hos itavisen.

 

 

Dette er selvfølgelig bra, men kan ikke la være å irritere meg over mangelen på informasjon rundt nedetiden. For ikke å snakke om kundeservice, som ikke tar telefonen. :(

 

Uansett: Takk firstmile, håper dere får ordnet så vi får det vi skal ha, for jeg betaler IKKE for 2304kbps når jeg kun har fått 1600kbps :ermm:

 

Vennlig hilsen Anders

Endret av zr4th
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...