Gå til innhold

Core 2 Duo ute i bærbare


Anbefalte innlegg

Mengden L2 cache har ikke noe å si for lengden på pipelinen. Men jeg tror det er 14 pipelinesteg som er det offisielle tallet for Core 2 Duo.

 

Redigert: De sier 14 steg på denne siden i hvertfall.

6769170[/snapback]

 

Jeg bare oppsummerte forskjeller, jeg mente på ingen måte at L2 cachen hadde noe å si for lengden på pipelinen. Yonah har 12 stegs pipeline, så ja Pipeline lengden har økt fra Yonah til Conroe - ikke overraskende når man ser at Conroe klokker vesentlig bedre ;)

 

(99% sikker på 14 stegs pipeline på conroe jeg også)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I går bestilte jeg en Dell M65 med Core 2 Duo T7200. :)

6774529[/snapback]

 

..og nå er Core 2 Duo også i Dells XPS'er.

Uten noen form for prisforhøyning!

Blir nok en XPS for meg nå ja...

 

Edit: Ha - og nå ser jeg at de har kutta prisen på 1 gig ekstra RAM med ca 800 spenn, samt litt reduksjon i de andre komponentene og - herlig! :D

Endret av sjurs
Lenke til kommentar

okey, nå har jeg dritti meg litt ut

Bestillte en XPS med core duo for en måned sia. Da gadd jeg ikke å vente på C2D lenger. Men på grunn av rot fra dell (dem klarte å slette ordra mi 2 ganger) så har jeg ennå ikke fått pcen. Men det står på dell.no at den er i Danmark. Er det sånn at jeg har lov til å sende pcen tilbake å få tilbake penga nå? Siden det har gått så lang tid har jeg lyst på en Core 2 Duo. Hva hadde dere gjort viss dere var meg?

Lenke til kommentar
okey, nå har jeg dritti meg litt ut

Bestillte en XPS med core duo for en måned sia. Da gadd jeg ikke å vente på C2D lenger. Men på grunn av rot fra dell (dem klarte å slette ordra mi 2 ganger) så har jeg ennå ikke fått pcen. Men det står på dell.no at den er i Danmark. Er det sånn at jeg har lov til å sende pcen tilbake å få tilbake penga nå? Siden det har gått så lang tid har jeg lyst på en Core 2 Duo. Hva hadde dere gjort viss dere var meg?

6778081[/snapback]

Jeg har hatt min i9400 i 2 dager. Linjegods kommer og henter maskinen og Dell setter pengene inn på min konto igjen så jeg kan få bestilt en ny med Core 2 Duo. Anbefaler deg og og ta en tlf til Dell kundeservice og forklare dem at du vil bruke angreretten din. Ikke pakk ut maskinen når du mottar den, bare ha den liggende i esken til den blir hentet igjen.

Lenke til kommentar

dette er jo ikke litt teit ? ;o

bestilte min xps 28. august, og fikk ikke med meg denne nyheten før nå ;\

vurderer sterkt å benytte angreretten, men da blir jeg jo uten maskin i en stund...

 

noen som vet om core 2 duo er såpass mye bedre at jeg nesten "må" sende denne inn og få ny?

Endret av shtaian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...