Nevnarion Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Eide aldri noen Nintendo selv, men jeg pleide ofte å få låne Nintendo og Super Nintendo av søskenbarna mine. PlayStation fikk jeg av foreldrene mine til jul, etter å ha ønsket meg den en stund. Deretter oppdaget jeg masse gode spill, deriblant Final Fantasy VII og Metal Gear Solid, som er blant spillene som har hatt aller mest betydning for meg. Når PS2 kom, var det ikke mye å lure på. Den skulle jeg selvsagt ha. Ventet til den ble billigere da, kjøpte den ikke før våren 2002, nesten 1 1/2 år etter den kom ut. Da fant jeg ut at det var på tide, siden Final Fantasy X ble sluppet da. Final Fantasy X og Metal Gear Solid 2 ble mine to første spill til PS2, og er av de viktigste hovedgrunnene til at jeg også kommer til å anskaffe meg en PlayStation 3 i nær fremtid.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 (endret) Commodore 64 - Vel... jeg tror jeg fikk den billig, og dessuten var det masse knallfete spill til den. Xbox 360 - Det veiende elementet ble vel faktisk kontrollen - første kontroll jeg har vært borti, siden jeg spilte Sega Megadrive i '93, som passet mine hender. Når man har en kontroll som ikke gir meg vondt i hendene, ble det plutselig interesant med konsoll. Project Gotham Racing 3 og Amped 3 var vel også delvis skyldige at jeg kjøpte denne. Nintendo DS Lite - Ville ha en håndholdt konsoll, og gikk for denne grunnet spillbasen - kan vel telle fem DS Lite i nærmeste vennegjeng, og da er det alltid lett å finne noen å byttelåne spill med eller litt Wi-Fi spilling. Brukes dog ikke så mye når jeg faktisk er hjemme, da jeg har tilgang til både PC og Xbox 360. Endret 30. august 2006 av Slettet-t9DveYkZ
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 PSP, homebrew! DS Lite, ville ha det. Men angrer noe jævlig nå. Xbox, modchip. Men nå blir den bare brukt til media center, og noen ganger halo2 med en venn eller noe sånt
Teodorull Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 N64 - alle andre hadde det + at det var så mange tøffe spill til den. Gamecube - var lei av n64 etter 4 år ps2 - burnout 3 ds - genialt konsept som ga helt ny spilloplevelse xps m1710 - Oblivion
Bromlexl Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg har bare kjøpt 2 konsoller PSP (importert) den så jævlig bra ut og var det også. Ridge racer var utrolig bra. Xbox360. Ville ha en konsoll til julen. Så da ble det den. Ridge racer var også en av grunnene til valg av konsoll faktisk. (ps2 ble kjøpt av gamlingen. så den teller kanksje ikke)
Kaeso Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Genial tråd SNES: Donkey Kong, Super Mario All Stars. Fikk den når eg var rundt seks - sju år. Det blei lange kvelder med donkey kong speed runs! N64: Prøvde Super Mario 64 hos en kompis, og då måtte eg selvfølgelig ha N64 og! PS: Den var liksom så kul. Måtte ha den! Vart masse FF7 og Tekken 3! PS2: Singstar, GTA 3.. Ja..
Bruker-104685 Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 (endret) Har nesten hatt alle konsollene men per idag har jeg. Elsker å spille god nok grunn det . Dem jeg ikke har er: Nintendo med Super Mario Bros Super Nintendo med Donkey Kong 1,2,3 Super Mario Allstars Nintendo 64 Zelda, Super Mario 64, savner Zelda Dem jeg har er: Xbox 360 med Oblivion , GRAW , Hitman, PGR3, NFSMW, COD2, Fight Night Round 3, Perfect Dark Zero, FIFA World Cup 2006, Prey, Tomb Raider Legend, Condemned og 2 til som jeg ikke kommer på GameCube: Selvfølgelig Resident Evil 4, verdt hele kuben PS2 God Of War råtøft ca 15 spill til denne. Xbox Ninja Gaiden skammbra har noen spill til denne Endret 31. august 2006 av Toman85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå