Istapp Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 (endret) Lurer på om noen har kjennskap til hvordan ytelsen til MacBook (ikke pro) er i forhold til GarageBand? Edit: Mulig jeg formulerte meg selv litt dårlig.. Jeg har tanker om å skaffe meg en MacBook, å det ville vært interessant å få testet ut GarageBand. Men tingen er at det ville vært litt dumt om maskinen hadde hatt problemer med å takle programmet, med tanke på minne osv - noe som jeg synes er en smule paradoksalt siden det er en del av iLife, som igjen følger med alle Mac'er Endret 29. august 2006 av Istapp
ådne Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Lurer på om noen har kjennskap til hvordan ytelsen til MacBook (ikke pro) er i forhold til GarageBand? Edit: Mulig jeg formulerte meg selv litt dårlig.. Jeg har tanker om å skaffe meg en MacBook, å det ville vært interessant å få testet ut GarageBand. Men tingen er at det ville vært litt dumt om maskinen hadde hatt problemer med å takle programmet, med tanke på minne osv - noe som jeg synes er en smule paradoksalt siden det er en del av iLife, som igjen følger med alle Mac'er 6762322[/snapback] Denne pcen skal takle GarageBand fint, da dette ikke er program som krever så mye. Har selv testet GB på macbook og det fungerer fint!
Sesh Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Lurer på om noen har kjennskap til hvordan ytelsen til MacBook (ikke pro) er i forhold til GarageBand? Edit: Mulig jeg formulerte meg selv litt dårlig.. Jeg har tanker om å skaffe meg en MacBook, å det ville vært interessant å få testet ut GarageBand. Men tingen er at det ville vært litt dumt om maskinen hadde hatt problemer med å takle programmet, med tanke på minne osv - noe som jeg synes er en smule paradoksalt siden det er en del av iLife, som igjen følger med alle Mac'er Dette funker helt fint as!! har selv en macbook, bruker garageband en god del=D jeg og noen venner lager podcasts... sjekk den u a=D søk etter "radio rykkinn" på itunesstore... eller KLIKK HER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå