Gå til innhold

MacBook og GarageBand


Istapp

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har kjennskap til hvordan ytelsen til MacBook (ikke pro) er i forhold til GarageBand?

 

Edit: Mulig jeg formulerte meg selv litt dårlig.. Jeg har tanker om å skaffe meg en MacBook, å det ville vært interessant å få testet ut GarageBand. Men tingen er at det ville vært litt dumt om maskinen hadde hatt problemer med å takle programmet, med tanke på minne osv - noe som jeg synes er en smule paradoksalt siden det er en del av iLife, som igjen følger med alle Mac'er :)

Endret av Istapp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen har kjennskap til hvordan ytelsen til MacBook (ikke pro) er i forhold til GarageBand?

 

Edit: Mulig jeg formulerte meg selv litt dårlig.. Jeg har tanker om å skaffe meg en MacBook, å det ville vært interessant å få testet ut GarageBand. Men tingen er at det ville vært litt dumt om maskinen hadde hatt problemer med å takle programmet, med tanke på minne osv - noe som jeg synes er en smule paradoksalt siden det er en del av iLife, som igjen følger med alle Mac'er :)

6762322[/snapback]

 

Denne pcen skal takle GarageBand fint, da dette ikke er program som krever så mye. Har selv testet GB på macbook og det fungerer fint!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Lurer på om noen har kjennskap til hvordan ytelsen til MacBook (ikke pro) er i forhold til GarageBand?

 

Edit: Mulig jeg formulerte meg selv litt dårlig.. Jeg har tanker om å skaffe meg en MacBook, å det ville vært interessant å få testet ut GarageBand. Men tingen er at det ville vært litt dumt om maskinen hadde hatt problemer med å takle programmet, med tanke på minne osv - noe som jeg synes er en smule paradoksalt siden det er en del av iLife, som igjen følger med alle Mac'er :)

 

Dette funker helt fint as!! har selv en macbook, bruker garageband en god del=D jeg og noen venner lager podcasts... sjekk den u a=D søk etter "radio rykkinn" på itunesstore... eller KLIKK HER!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...