iChristian Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 I Firefox så kan man hindre Firefox å åpne nye vinduer og derfor bare åpne nye tabber med "Tab Mix Plus". Finnes det noen mulighet for å hindre nye vinduer å åpne seg? Altså kun nye tabber, kun 1 operavindu.
miCro Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Opera gjør da det slik den er "ut av boksen"? Hos meg holder iallefall Opera seg til et vindu uten at jeg har gjort noe spesielt for å få Opera til å oppføre seg slik.
iChristian Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 Det gjør dessverre ikke det hvis jeg ved en feil trykker nytt vindu. I firefox kan man overstyre også dette
Torbjørn T. Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Gå til Verktøy --> Innstillinger --> Avansert --> Faner og sjekk om "Opne vindauge i staden for faner" er haka av.
qualbeen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Meg bekjent var det Opera som innførte standarden med å kun åpne nye faner, også på linker av typen target='_blank'. Selv har jeg irritert meg grenseløst over FF elendige tabs-funksjonalitet.. Men trykker man "nytt vindu" under Fil -> nytt vindu, så får man antakeligvis det man ber om.. Bruk derfor "Ny fane"-knappen som er lengst til venstre på tabs-linja. Eventuelt høyremusetast-nedover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå