Gå til innhold

The Burning Crusade, talents & spells.


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Arms: Endless Rage med 5 min (!) CD. Igjen rage er ikke warrior's main concern, kvalmt å bli avspist med dette som 41 poenger i Arms.

 

 

Tenk deg den kombinert med Execute

 

Ligner litt på Adrenaline Rush til Rogues også.. :hmm:

6776268[/snapback]

 

Les tooltip igjen. Du sparer 11/15 rage per execute, er ikke som du får x antallt fullrage executes i løpet av duration..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mages får invisibility og water elemental!

 

/cheer

 

Noen som vet hvordan elementalen kommer til å bli btw?

Den må jo bli som et pet, og ikke som f eks summoned skeleton tingen fra Onyxia off handen, dvs pets som man ikke kan styre.

6777540[/snapback]

 

det er nok en som conjurer water ti ganger så fort som en mage kan :)

Lenke til kommentar

med første øyekast ser faktisk warrior talentene imba ut. men etter hvert som man ser at iron will og tactical mastery har skiftet plass begynner jeg og knyte neven i sinne. at de ikke har pullet en innervate på TM for lenge siden!! vet ikke om noen som noen gang har skippet det talentet. de nederste talentene er rimelig ubrukelige, spesielt siden rampage ikke scaler. 200 AP i lvl 70 e faen meg ikke en drit. det positive med warrior talente er det at det faktisk finnes mer en 2 pvp build nå. før var det bare 31/20 og 20/31 med noen små forandringer. nå finnes det 1000! kanskje jeg prøver concussion blow i et DW build :D. eller DW med endless rage. speccer i allefall ett eller annet med DW for å grinde best mulig.

et abilety som sikkert ikke mange har sett er Spell Reflection. som reclekterer et spell. dette er den største buffen jeg har sett på warrior ever og bør ikke bli nefet før BC.

roflet litt da jeg så hp talentet. 5% hp på tankene i spillet er latterlig. og 5% er også det dårligste hp talentet i spillet!! lock får 15%, huntere 10%, druider 20% (i bear) og roguer 4%. og ja rogue talentet er bedre! de trenger bare 2 talente vi trenger 5.

 

det meste disse forandringene gjør for oss er: gir oss mer rage og litt mer dmg. men det vi virkelig trenger er noe å fjerne sheep, immob, seduce og sånn. når en mage tar meg tar han meg uten å la meg touche han. så dette vil hjelpe lite mot mager.

saver også +10%str talent som blizz har lovet oss.

jeg vet warrior ikke trenger dmg buff for pve dps. men gi oss i allefall et lite buff i pvp.

det er masse annet å kritisere men det finner dere ut hvis dere ser på talentene selv.

 

sry blizz men dette holder ikke. spesielt når alle andre castere får ca 10 nye måter hver å eie oss på.

 

takk før at dere hørte på whiningen min. føles bra å få det ut.

Endret av eirikholst89
Lenke til kommentar

1. Blizzard har sagt at de warriors ikke skal kunne ha alle abilites tilgjengelige

til enhver tid, hence TM i prot..

2. Mer enn +5% STA ville vært ganske så imba ettersom dette sammen med command shout (780hp) er ganske mye hp. (Vet de ikke påvirker hverandre, Sta vs. HP)

 

Litt surt at vi ikke kan specce 31/30 da :( MS + flurry ftw..

Lenke til kommentar
roflet litt da jeg så hp talentet. 5% hp på tankene i spillet er latterlig. og 5% er også det dårligste hp talentet i spillet!!

 

må arrestere den kommentaren. Det er +5% STAMINA...ikke hp. Og på 400 stamina utgjør dette vanvittige 20 stamina....200 hp for de fleste, 210 hp for ei ku. Ser liksom ikke for meg at warriors oppnår 800+ stamina i BC, noe som da ville gi en vanvittig boost på 400 hp....

 

Håper dere skjønner sarkasmen. I bossfights der de spytter ut 1000-3000 dmg pr slag så monner det liksom ikke noe særlig å blåse 5!!! talentpoints for å få 200 hp ekstra. Tror de 5 poengene gjør seg bedre i Arms eller Fury istedenfor, selv for en hardcore tank.

Lenke til kommentar

Bare meg som synest rogue spells = crap ?

 

Deadly Throw - Rank 1

Posion > DT ? (dårlig "proc")

Lav dmg

"koster" en weapon slot om man skal fullt utbytte, ser mange har 1% critt i ranged slotten for tiden. Virket nettop som blizzard forstod at noen classes ikke har lyst å være stuck @ lvl 60 men moves/spells som aldri blir bedre via stats, men så kaster dem denne ¤#& på oss?

Thrown blir bedre med attack power? Så er vi tilbake til hvor maaaange som bruker thrown...

 

 

btw, hunters har også en drøss med moves som burde bli bedre med stats, og sikkert også warriors. sluttet av med huntern pga dette og pga. pets heller ikke blir påvirket av stats.

 

 

Disembowel - Rank 1

Hva med å gi en bedre eviscerate?

 

Hva angår posions så er det vel på tide å gjøre dem om til % eller increased with attack power?

 

Tror jeg kaster meg av lasset når denne suppa kommer

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...