graks Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 så video fra c&c3 og ble veldig skuffet.det jeg er ekstremt skuffet over er at c&c3 ikke har det sånn at du kan bygge hvor du vil på kartet. hva holder ea på med og gjøre?,de holder på og ødelegge c&c3 spillet med og ikke og ha bygg hvor du vil. hater at ea bestemmer hvordan jeg skal spille spillet. stort sett alle rts spill fra om med starcraft har bygg hvor du vil,men nei c&c3 skal ikke ha det. tenk hvor enkelt det er og ødelegge basen når alle bygninger skal være så nært hverandre,bare en atomrakett så er hele basen ødelagt. ea har dere ikke lært noe i det siste 10 årene?,skulle ikke tro det. rart at ea går tilbake til at du må bygge på spesielle plasser,når generals hadde slik at du kunne bygge hvor du vil. her er linken til videoen. http://www.gamevideos.com/ Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 har ikke sett videoen enda. men c&c3 er jo NOD og GDI. for oss som skulket skolen og stengte oss inne i et par år for å spille det første c&c spillet, tror jeg ikke kommer til å reagere på samme måte som du gjør nå. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Nå må du gi deg, a.. Virka ikke som om det blei såå tett! Herregud.. Det er litt kjekt imo, for da slepper n00bs du spiller online med å bygge en liten bygning helt avsidesliggende på mappet for å ta opp all tida til motstanderen..-.-' Vil ikke si det virka så ille... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) så video fra c&c3 og ble veldig skuffet.det jeg er ekstremt skuffet over er at c&c3 ikke har det sånn at du kan bygge hvor du vil på kartet. Sånn har det då vitterlig vært i samtlige C&C-spel, ekskludert Generals. hater at ea bestemmer hvordan jeg skal spille spillet. Vel, nå er det faktisk EA som utviklar spelet, korleis skal dei ikkje kunne bestemme dette? tenk hvor enkelt det er og ødelegge basen når alle bygninger skal være så nært hverandre,bare en atomrakett så er hele basen ødelagt. Det er avhengig av krafta til ei atombombe og din strategi. I Red Alert 2 har det fungert greit, ikkje at supervåpen er med når du spelar online, men eg ser heller ikkje behovet. ea har dere ikke lært noe i det siste 10 årene?,skulle ikke tro det. rart at ea går tilbake til at du må bygge på spesielle plasser,når generals hadde slik at du kunne bygge hvor du vil. Igjen, Generals er einaste spelet der du kan bygge overalt og eg er glad for det, litt kjipt å finne eit War Factory rett utanfor basen som pøser på med enhetar pluss eit større antal forsvarstårn som etterkvart eter seg inn i din base. Med dette systemet blir det vansklegare å bygge ørten basar over heile brettet. Endret 27. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
Footy Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 får vi en link til videoen? Lenke til kommentar
graks Skrevet 28. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 http://www.gamevideos.com/video/id/5345 Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Dette er tro til alle de gamle c&c spillene, der du aldri kunne bygge nye bygninger langt fra resten av basen men kun innenfor en viss rekkevidde. Generals har ingen virkelig tilknytning til de gamle c&c spillene så det er ingen vits å sammenligne. Når det er sagt så kan du faktisk ekspandere så mye du vil så lenge du kan bygge en MCV (mobile construction veicle). Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Tror det blir bra jeg. De første c&c spillene hadde det jo, og det funket jo rimelig greit. Oh, gleder meg til å eskortere en livsviktig MCV til et nytt sted når pengene tar slutt under en multiplayer-kamp. Adrenalinet fyker i været. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 det hadde da vært helt lettis om man kunne plasere bygninger hvor man ville samtidig som bygninger plaseres instantly på karte. "oi der dukket det vist opp en obilisk of light i basen min, der dukket det vist opp en till GG" nei, det hadde vært for dumt. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 i C&C skal man ikke ha mulighet til å bygge hvor man vil, det er noe av det morsome med spillet, gjør at man faktisk må tenke litt mer på hvor man plasserer ting enn at man bare kan slenge opp ting på andre siden av banen Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Klarer ikke å se en eneste negativ ting med at man må bygge i nærheten av eksisterende bygninger. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Sett at man kunne bygge hvor man ville i C&C serien, så ville det ikke vært spesielt morsomt å spille mot en spiller som var Frankrike på RA2, de hadde noen kraftige langdistansekanoner som lett kunne har kunst en hel base. Så det med at kan kun kan bygge nært MCV er egentlig bare positiv. Dessuten så har aldrig en atomrakett ødelagt helebasen din i noen C&C spill, den har som regel bare drept alle soldatene, og skadet alle bygningene (mulig at kraftverk ble ødelagt umiddelbart). Stridsvogner ble aldrig kunst av én atomrakett. Så jeg ser ikke helt problemstillingen med å ikke kunne bygge hvor du vil, eller, du kan bygge hvor du vil. Bare det er nært en MCV, som du kan kjøpe. Endret 28. august 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 er det satt en endelig dato? Jeg finner bare snakk om 2007 Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Er jo en selvfølge at man ikke kan bygge hvor som helst på kartet. Slik har det vel hvert i de aller fleste RTS-spillene jeg har spilt hvertfall, så ikke klag Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Den videoen der var jo kjempesøt! Bryr meg ingenting om at det ikke går ann å bygge hvor som helst. Jeg synes heller det blir mer balansert slik =) Merket at forskjellige bygninger ikke tålte særligt mye under demoen, f.eks angrepet fra stealth-tanksene på raffineriet. Det gikk jo i bakken nesten med en gang. Men det kan jo bli forandret Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) "Obelisk of light" var jo også ganske sinnsyk. Ødelegger en tank på ett skudd? Og den trenger bare et sekund på å gjennopplade seg? Var da riktignok skummel i de tidligere spillene også, men ikke sååååå fæl? Og som andre har sagt. "Superweapons" har aldri vært så destruktive i C&C iforhold til Generals hvor man kan vinne uten å bevege seg ut av baseområdet. EDIT: Koselig at de bruker mange av de samme lydene som fra de tidligere spillene. Håper at "For king and country" vil komme tilbake. Endret 29. august 2006 av Zlash Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) "For King And Country" var vel fra Red Alert (spion-enheten, som kun kunne bli oppdaget av vakthundene)? Apropos soundtrack, musikken til C&C var skikkelig fengende og bra og høre på etter min mening. Selv hadde jeg masse gode erfaringer med det originale C&C, men nå skal jeg innrømme at jeg brukte sandsekk- og "vakttårn salg-og-kanseller"-exploitene en del. Kjempemoro å laste en av en skokk med ingenører i fiendebasen og ta over bygningene, ser jo at det er fullt mulig i C&C3 også. Får også håpe at Commando-soldaten kommer tilbake også, festlig å snipe soldater og sprenge bygninger... Endret 29. august 2006 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Håper dei har mange land, som i RA2, med forskjellige enheter. Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Nja, det blir vanskelig å balansere da hvis man har mange enheter. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Håper dei har mange land, som i RA2, med forskjellige enheter. 6762781[/snapback] I C&C har man kun GDI og NOD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå