Gå til innhold

c&c3 har ikke bygg hvor du vil


Anbefalte innlegg

så video fra c&c3 og ble veldig skuffet.det jeg er ekstremt skuffet over er at c&c3 ikke har det sånn at du kan bygge hvor du vil på kartet.

hva holder ea på med og gjøre?,de holder på og ødelegge c&c3 spillet med og ikke og ha bygg hvor du vil.

 

hater at ea bestemmer hvordan jeg skal spille spillet.

stort sett alle rts spill fra om med starcraft har bygg hvor du vil,men nei c&c3 skal ikke ha det.

 

tenk hvor enkelt det er og ødelegge basen når alle bygninger skal være så nært hverandre,bare en atomrakett så er hele basen ødelagt.

ea har dere ikke lært noe i det siste 10 årene?,skulle ikke tro det.

rart at ea går tilbake til at du må bygge på spesielle plasser,når generals hadde slik at du kunne bygge hvor du vil.

 

her er linken til videoen.

http://www.gamevideos.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så video fra c&c3 og ble veldig skuffet.det jeg er ekstremt skuffet over er at c&c3 ikke har det sånn at du kan bygge hvor du vil på kartet.

Sånn har det då vitterlig vært i samtlige C&C-spel, ekskludert Generals.

hater at ea bestemmer hvordan jeg skal spille spillet.

Vel, nå er det faktisk EA som utviklar spelet, korleis skal dei ikkje kunne bestemme dette?

tenk hvor enkelt det er og ødelegge basen når alle bygninger skal være så nært hverandre,bare en atomrakett så er hele basen ødelagt.

Det er avhengig av krafta til ei atombombe og din strategi. I Red Alert 2 har det fungert greit, ikkje at supervåpen er med når du spelar online, men eg ser heller ikkje behovet.

ea har dere ikke lært noe i det siste 10 årene?,skulle ikke tro det.

 

rart at ea går tilbake til at du må bygge på spesielle plasser,når generals hadde slik at du kunne bygge hvor du vil.

Igjen, Generals er einaste spelet der du kan bygge overalt og eg er glad for det, litt kjipt å finne eit War Factory rett utanfor basen som pøser på med enhetar pluss eit større antal forsvarstårn som etterkvart eter seg inn i din base.

 

Med dette systemet blir det vansklegare å bygge ørten basar over heile brettet.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Dette er tro til alle de gamle c&c spillene, der du aldri kunne bygge nye bygninger langt fra resten av basen men kun innenfor en viss rekkevidde.

 

Generals har ingen virkelig tilknytning til de gamle c&c spillene så det er ingen vits å sammenligne.

 

Når det er sagt så kan du faktisk ekspandere så mye du vil så lenge du kan bygge en MCV (mobile construction veicle).

Lenke til kommentar

Sett at man kunne bygge hvor man ville i C&C serien, så ville det ikke vært spesielt morsomt å spille mot en spiller som var Frankrike på RA2, de hadde noen kraftige langdistansekanoner som lett kunne har kunst en hel base.

 

Så det med at kan kun kan bygge nært MCV er egentlig bare positiv. Dessuten så har aldrig en atomrakett ødelagt helebasen din i noen C&C spill, den har som regel bare drept alle soldatene, og skadet alle bygningene (mulig at kraftverk ble ødelagt umiddelbart). Stridsvogner ble aldrig kunst av én atomrakett. Så jeg ser ikke helt problemstillingen med å ikke kunne bygge hvor du vil, eller, du kan bygge hvor du vil. Bare det er nært en MCV, som du kan kjøpe.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Den videoen der var jo kjempesøt! :love: Bryr meg ingenting om at det ikke går ann å bygge hvor som helst. Jeg synes heller det blir mer balansert slik =) Merket at forskjellige bygninger ikke tålte særligt mye under demoen, f.eks angrepet fra stealth-tanksene på raffineriet. Det gikk jo i bakken nesten med en gang. Men det kan jo bli forandret :)

Lenke til kommentar

"Obelisk of light" var jo også ganske sinnsyk. Ødelegger en tank på ett skudd? Og den trenger bare et sekund på å gjennopplade seg? Var da riktignok skummel i de tidligere spillene også, men ikke sååååå fæl?

 

Og som andre har sagt. "Superweapons" har aldri vært så destruktive i C&C iforhold til Generals hvor man kan vinne uten å bevege seg ut av baseområdet.

 

EDIT: Koselig at de bruker mange av de samme lydene som fra de tidligere spillene. Håper at "For king and country" vil komme tilbake.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

"For King And Country" var vel fra Red Alert (spion-enheten, som kun kunne bli oppdaget av vakthundene)? Apropos soundtrack, musikken til C&C var skikkelig fengende og bra og høre på etter min mening.

 

Selv hadde jeg masse gode erfaringer med det originale C&C, men nå skal jeg innrømme at jeg brukte sandsekk- og "vakttårn salg-og-kanseller"-exploitene en del. Kjempemoro å laste en av en skokk med ingenører i fiendebasen og ta over bygningene, ser jo at det er fullt mulig i C&C3 også. Får også håpe at Commando-soldaten kommer tilbake også, festlig å snipe soldater og sprenge bygninger...

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...