Gå til innhold

Tråden om ByLAN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal du nok ikke se bort ifra. =)

 

Redigert: Er det mulighet for å sove på Bylan, eller må jeg ta to busser hjem for å sove?

 

Redigert2: Virker også som om jeg ikke kommer til å kjenne noen på byLAN, untatt mollen da. :p

Ingen andre jeg kjenner som orker. :(

Endret av Midi
Lenke til kommentar

Kjekt å se at det er mange som gleder seg til det som skal bli årets LAN (i Bergen hvertfall) =)

 

Har fått med meg at det er noen som er litt tvilende ang. nettverket vi skal kjøre (er jo ikke til å legge under en stol at det ikke har vært helt bra de siste årene), men kan nok da betrygge dere med at i år skal det bli bra! Kjapt fortalt ligner nettet veldig på det som brukes på TG, og linjen er intet mindre en en gigabit linje (levert av NGT....).

 

Soving og slikt blir det naturligvis mulighet for, uten at det trengs busser i "hytt og pine".

 

Har også flere og mer kompetente folk i crew i år, så vi satser på at problemene skal bli løst på en litt enklere måte en tidligere.

 

Hvis det er ønskelig skal jeg klare å skrape sammen mer nyttig info seinere i dag på crew møte, selv om det meste kan finnes på ByLAN sin hjemmeside....

 

Jeg gleder meg som en liten unge på vei til første tivoli, og håper dere også gjør det! For dette blir bra, det kan jeg nok love dere! Og btw: Vi er på vei mot deltakerrekord igjen, med 350 solgte billetter den 08.09 - og plass til 1000 pers inne. Gled dere!

 

Ps:

Compo premiene er nå klare og lagt ut på nett........

Lenke til kommentar

Tricky question! Skal nok klare å få plass til ett par folk vil jeg tro!

 

Men en liten ekstra ting ang ByLAN; i år blir det _ikke_ noen opptreden på stor scene, slik som tidligere. Har vært så mange delte meninger om dette med live musikk, at vi i år går vekk ifra dette. Men det skal bli enda flere, og bedre, små compos (ala drikk en cola fort som f***) =)

 

Bare noen dager igjen nå..............

Lenke til kommentar
Likte Dotcom Rune jeg, er vel fjortissene som skal ha dritten sin :)

6941452[/snapback]

 

Må innrømme at jeg også er en av de som har likt scene show'ene som har vært:) Både Spetakkel, Datarock og DotCom Rune var fine avvekslinger fra PC skjermen.

 

Men som du sier, er nok alltid noen fjortiser som klager med mindre det er Rosa Helikopter som suser over høytalerne :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...