Gå til innhold

Tråden om ByLAN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal :D

 

Håper det går litt mere på skinner en det gjore i fjor.

Men jeg regner med at de har lært av sine tideliger feil :thumbup:

 

Får dere som ikke har hengt inne på siden dere i det siste,

så skal jeg informere litt:

Sted: Arenum i bergen

Når: 29. sept. - 02. okt. 2006

(skolen sin høst ferie i bergen)

Plasser: I år er det lagt ut 1000 biletter

Pris: 500/400 Kr.

(Dersom du er medlem av Bob eller Vestbo, eller kunde hos NextGenTel, får du 100 kroner i rabatt og betaler bare 400 kroner.

 

Du trenger ikke være personlig medlem i Bob eller Vestbo, eller personlig kunde hos NextGenTel, det holder at en i husstanden er det, altså en som har samme adresse som deg.)

 

Vi sees på bylan 2006

Endret av Ak103
Lenke til kommentar
Fikk error melding når jeg skulle bestille...! :(  :cry:

6795456[/snapback]

 

du må stille ned sikkerheten i nettlederen din til den miste eller netst minste

son at siden kan hente cookies

dvs. at den vet ka du skrev in på forje side

trur alt sto i den melding du fikk om kordan du skulle gjøre det

 

ps kan være greit at du stiller den tilbake til det den sto på etter på.

 

Jeg fikk i alle fall denne meldingen, men det kan jo være at du fikk en annen.

om du fikk en annen skriv den inn her sikker nokke som har peiling

Lenke til kommentar
Fikk error melding når jeg skulle bestille...! :(  :cry:

6795456[/snapback]

 

du må stille ned sikkerheten i nettlederen din til den miste eller netst minste

son at siden kan hente cookies

dvs. at den vet ka du skrev in på forje side

trur alt sto i den melding du fikk om kordan du skulle gjøre det

 

ps kan være greit at du stiller den tilbake til det den sto på etter på.

 

Jeg fikk i alle fall denne meldingen, men det kan jo være at du fikk en annen.

om du fikk en annen skriv den inn her sikker nokke som har peiling

6798412[/snapback]

 

 

Hehe, fikk det til nå. Har bestillt, venter bare på plasser! :cool: Snakkes på Bylan folkens! :!:

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar

Kommer nok dessverre ikke til å være der i år, studerer i Trondheim, blir litt lang tur da. Tror jeg, har jo faktisk fri alle de dagene, men blir kanskje litt stress å fly ned, være våken hele helgen, så fly opp og sovne på skolen på tirsdag. men får se, ble litt giret på det nå, var jo så gøy i fjor :D

Lenke til kommentar
Kommer nok dessverre ikke til å være der i år, studerer i Trondheim, blir litt lang tur da. Tror jeg, har jo faktisk fri alle de dagene, men blir kanskje litt stress å fly ned, være våken hele helgen, så fly opp og sovne på skolen på tirsdag. men får se, ble litt giret på det nå, var jo så gøy i fjor :D

6840725[/snapback]

 

 

Synd... :( Men, men... Jeg skal iallefall.

Lenke til kommentar

ByLAN er jo blitt rene fjortis dataparty'et.

I fjor gikk det små drittunger rundt med gassfløyter og trodde du var tøffe.

Det burde MINST vert 16 års aldersgrense på dette LANet her. Eller en ordning at 12-13 åringer må ut/hjem etter 21.00 eller noe?!

 

Også burde det vel strengt tatt vert lov å sove ved maskinen sin, liksom, hva FAEN?

 

Og det med totalforbud mot hvitevarer er helt sprengt, greit eg bor i Åsane, og at det ikke er lange veien, men vet du hva? Nei.. blir nok bare en dagbillett på oss...

 

ByLAN i fjor var jo stort sett en katastrofe.. BÅDE lokal nettet og internettet, var MER ustabilt enn min gamle NGT 20Mbit linje...og det med at folk drar med deg gamle 486 maskiner med turbo knapp, Windows 98SE og ørten antall forskjellige ormer.....burde vel strengt tatt vert forbudt?!!

Lenke til kommentar

Jeg planlegger også å dra til ByLan, håper jeg ikke vil angre på at jeg ikke dro til www.the-launch.no istedet. Håper å møte noen som spiller BF2 Project Reality eller World of Warcraft på Dragonblight eller Deathwing server.

Det er synd at hvitevarer er forbudt, jeg har rigget til et lite cola-kjøleskap så det kan plugges til PSU i maskinen min. Den trekker sikkert mindre strøm enn bare discolysene som så mange fjortiser bruker - og den tjener faktisk til et formål. Hvitevarer burde vært tillatt og ubrukelige strømsløsende lys burde vært forbudt.

Lenke til kommentar
Det er synd at hvitevarer er forbudt, jeg har rigget til et lite cola-kjøleskap så det kan plugges til PSU i maskinen min. Den trekker sikkert mindre strøm enn bare discolysene som så mange fjortiser bruker - og den tjener faktisk til et formål. Hvitevarer burde vært tillatt og ubrukelige strømsløsende lys burde vært forbudt.

6865117[/snapback]

 

Er så enig, så enig!

Lenke til kommentar
Jeg kommer iallefall til å ha en liten elektrisk kjøleboks under pulten...  :innocent:

6871045[/snapback]

 

hehe...i fjor hadde eg en kaffitrakter og vannkoker gjemt under bordet.. gikk helt fint til siste dagen da dem såg meg hente opp pølser fra vannkokeren, da fikk eg kjeft og måtte plukke den sammen. For noe tull, så lenge man ikke suttler, søler og griser...

Lenke til kommentar
Jeg kommer iallefall til å ha en liten elektrisk kjøleboks under pulten...  :innocent:

6871045[/snapback]

 

hehe...i fjor hadde eg en kaffitrakter og vannkoker gjemt under bordet.. gikk helt fint til siste dagen da dem såg meg hente opp pølser fra vannkokeren, da fikk eg kjeft og måtte plukke den sammen. For noe tull, så lenge man ikke suttler, søler og griser...

6871249[/snapback]

 

 

hehe, en venn av meg skal ha med en liten "grandiosa ovn" Om han klarer å holde den unna andre folk og crew, blir vanskelig... De fleste som liker grandiosa, finner fort ut hvor det kommer fra...! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...