Gå til innhold

Sir. Elton John vil lage Hip-Hop


iChristian

Anbefalte innlegg

Link til artikkel i VG

 

Sir. Elton John har lyst å lage Hip-Hop kan VG melde i dag.

Sangeren, pianisten og brillesamleren sier til magasinet Rolling Stone at han vil lage sangene og melodiene sine til hiphip-låter.
Han vil derfor samarbeide med Dr. Dre:
Og det er derfor han nå sitter i samtaler med hiphop-produsent Dr. Dre om et nytt prosjekt: Elton Johns første hiphop-plate.
Han har selv et ganske realistisk syn på dette:
- Det kan bli en katastrofe. Det kan bli fantastisk. Det vet man ikke før man har prøvd, sier Sir Elton John til musikkmagasinet.
Med mindre man velger riktig sang så kan jeg ikke spå noe annet enn at dette blir en musikalsk katastrofe, det er i hvert fall min første tanke rundt det Endret av b-real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elton John er en artist jeg med vilje har ignorert. Så om han er en god rapper vet jeg lite om. Kanskje han har vært skaprapper i mange år. :wee:  Han kommer i alle fall til å være verdens hviteste rapper...

6747540[/snapback]

 

Tviler på at han selv kommer til og ha de feteste rappe delene, han drar vel litt mer RnB mens F eks Dr.Dre tar seg av en del rap (eksempel) vet ikke jeg :S

Lenke til kommentar
Skulle ikke David Hasselhoff og slå seg inn på den sjangeren? Det må jo være stort hitpotensiale med Elton featuring Dr.Dre og Hassel the Hoff!

6747620[/snapback]

 

Hei du! Dont Hassel the Hoff!

 

Men David kunne du spart deg for og si, får livsvarende rykninger i ganen....

Lenke til kommentar
En homofil engelskmann blir sikkert tatt imot med åpne armer i hiphop miljøet!  :hmm:

6748361[/snapback]

Jada skal ikke se bort ifra at Elton blir nye medlemet i Gunit snart :D

6748677[/snapback]

 

Kanskje de kan skifte navn til Eunit, eller??

 

Hehe..Hehe..Heh..

 

hhehhe..heh..

Lenke til kommentar
Tupac & Elton John - Ghetto Gospel.mp3 :love:

 

Kan bli litt bra det

6750775[/snapback]

 

 

Tja, det kan jo funke... men kun dersom Sir Elton (det hørtes nesten ut som et rapper-navn jo...) synger som om han var et sample... Gi mannen noen gamle soul-linjer som han kan synge på! Hans opptreden med Eminems "stan" på et eller annet show funka jo helt ok... jada, Dido er ikke noen gammel soulsanger, men dere skjønner hva jeg mener... Dette med sang-samples er jo velkjent innen hip- hop, og mannen kan jo synge... Men et helt album..?

 

Elton John er ikke akkurat noen typisk rapper-figur, men det er noen av rapperne som kjører like mye bling og mote som ham...

 

Jeg stiller meg avventende til hele greia, mannen har jo penger å bruke på et sånn prosjekt dersom han vil det... og som han selv sier: dette kan bli bra, eller helt forferdelig!

 

Litt off topic: Kanye West har samarbeidet med vokalisten i Maroon 5, og det ble jo ganske fett!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Enda en som skal kaste seg på hip-hop bølgen, er vel kanskje ikke så rart når det er sinnsykt mye penger å tjene der. Anyways, for min del kan Elton holde seg the fuck unna hele hip-hop greia og fortsette med pop-musikken sin.

6750973[/snapback]

 

Neida neida, la nå Sir Elton få prøve seg, hvorfor ikke? Så mange talentløse som ellers hiver seg ut i det, så skader det ingen. Kan jo bli fett, og hvis ikke så blir det et fornøyelig mageplask. :)

Lenke til kommentar
Neida neida, la nå Sir Elton få prøve seg, hvorfor ikke? Så mange talentløse som ellers hiver seg ut i det, så skader det ingen. Kan jo bli fett, og hvis ikke så blir det et fornøyelig mageplask. :)

6751045[/snapback]

 

Greit nok at det kanskje blir fett å se Elton tryne hardt med detta prosjektet, men for meg så blir det for dumt. Sier seg selv at en eldre mann/dame :p som han ikke har noe å gjøre med hip-hop.

 

Når det kommer til 2pac feat Elton John låta, så er jo det bare en miks, og det kan også nevnes at dette var ett forslag som kom opp mens Tupac levde, og han var ikke hypp på å lage noe med Elton, men morra hans ville vel tjene litt mer spenn da .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...