Gå til innhold

Annonse til HW-Lan t-skjorter. Trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at det enkle ofte er det beste i dette tilfelles. I dette tilfellet er det folk som ser annonsen i 1 sekund før de går videre. Da skal de få med seg info som; hva, når, pris og bli interessert. Det synes jeg at munky klarte veldig bra.

 

Ikke missforstå, jeg er utrolig imponert over joltaire sitt forslag også. Det var utrolig bra! Men munky hadde prikken over i'en synes jeg.

Endret av DE1
Lenke til kommentar
Stemmer for munky's utrolig bra forslag!

- Helt klart. Ufattelig bra!

 

Om det er viktig med blikkfang så vil jeg bruke 468*400 versjon; after effects..

 

Hva synes dere mest aktive her (og selvsagt dere andre, Aalton f.eks?  :)

6765003[/snapback]

 

Ja, jeg må faktisk si meg enig med CWH Jolitare sitt var best, men logoen må fremhves litt mer så vi ser det står hardware.no der :) Også bytte den ut med HW LAN logoen kanskje samt legge inne mellomrom i "HW LAN"-teksten..

Og prøve å beholde de fargene vi har, tror selv en skissert.blåfarge vil se føft ut, noen som tør å prøve seg?

 

Munky sine synest jeg var veldig mørke og de hadde ikke sett pene ut, bruk de lys fargene og vi kan lage tøffe ting selv uten alt dette mørke dere er så glad i..

 

Det er veldig viktig med blikkfang også animasjoner er genialt, gjærne vise frem en t-skjorte av noe slag, tror egentlig vi kan satse på ulike typer annonser for dette, men fokuser på blikkfang og klarhet i bildet, teksten må tydelig frem det samme gjelder informasjon.

 

Ellers hadde munky, stilrene bilder, dog er han kanksje litt for glad i svart? kan vi prøve å lage noe lysere å se hvordan det blir?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...