Gå til innhold

Er du Paladin på Grim Batol?


Anbefalte innlegg

Da trenger vi deg! :D

 

Riders On The Storm er et helnorsk (1 svenske, og 2 dansker) alliance-guild på Grim Batol, og vi søker norske paladins! Vi har MC/BWL/ZG/AQ20/Ony på farm, og leker oss i AQ40 atm, der vi er på Huhuran. (Hadde hu på 1% sist søndag, og hu ryker nå til søndag..)

 

Vi er et casual guild, med 3 hovedraiddager. Onsdag, Torsdag og Søndag. De fleste i guildet er 18år+, noe som er en fordel å være på guildfestene våre. ;)

 

Men vi har desverre hatt et lite frafall på paladins i det siste, og trenger pallys som kan raide på våre tre raiddager.

Så er du en casual gamer, med dårlig humor, tålmodighet, og lysten på et helnorsk guild, med MASSE dårlig humor, legg inn en søknad på http://forum.rots.no.

 

Det er en fordel at du har bra gear, men ikke et must. :)

 

:w00t:

 

edit: hvis du er kjapp, så kan du nok mest sansynlig få bli med på BWL allerede i kveld. ;)

Endret av [VK]Boogieman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Please si at dere tar in en priest også  :innocent: 

Har en lvl 60 priest som jeg skal flytte til en annen server men vet ikke hvilken  :no:

6739229[/snapback]

Da kan du nok glemme Grim Batol.. ^^ Den serveren er stappfull, og de kommer nok ikke til å åpne for paid transfer dit med det første. :)

Lenke til kommentar
har hørt om noe ninja greier men d blir ikke støttet i guilden da. er ganske ny så vet ikke helt hvordan ting styres.

6755218[/snapback]

pota, som er deres mt og gm har ninjaet wrath før. også snakket dritt om meg på vt, fordi jeg kommenterte han på whisper da jeg satt på lan og hørte på :) men det er ikke noe poeng å ødelegge denne tråden, kan heller ta det ingame :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...