Gå til innhold

Liker dere og spille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg liker å spille, og jeg spiller alt mulig.

 

UT, Rainbow six og alle andre fps.

Ms Flight Sim, Wings of War og alle andre flyspill.

GTR, Flatout og alle andre bilspill.

Neverwinter Nights, Diablo2 og alle andre rollespill.

Civilization, Warcraft og alle andre strategispill.

osv...

Spille på PC og på konsoll.

Spiller singelplayer og multiplayer.

 

 

...og ikke minst spiller jeg altfor mye.

 

 

Kort oppsummert, jeg liker å spille.

Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt å spille, men nå har jeg ikke en maskin som fungerer til spill. Har noen hovedkort problemer på den ene, pluss noen andre problemer på den gamle. I det siste har jeg spilt Max Payne 2 og det er jo knallfett. Skal dessuten laste ned Dark Messiah og Call of Juarez. Kanskje kjøpe de når de kommer? Ellers må jeg bli ferdig med Drømmefall, og tilogmed Oblivion. Jeg er flink til å begynne på et spill, for å slutte midt i det ...

Lenke til kommentar
Ja, jeg liker å spille, men jeg spiller nesten aldri. :confused:

6735779[/snapback]

Samme her egentlig, skjønner ikke hva det kommer av. Får liksom aldri tid, selv om jeg har tid i massevis. Klarer å lure inn noen DOTA-matcher i løpet av en uke, men det blir lengre og lengre mellom hvert game. Tror nesten at jeg må ta meg selv i nakken og fyre opp wc3.

6738963[/snapback]

 

Har akuratt samme "problemet"! Jeg har mer enn nok av tid til å spille, men av en eller annen grunn "orker" jeg ikke å fyre opp spillet. Nå, for eksepmel; jeg kjeder håret av meg, jeg er ikke trøtt, men alikevel sitter jeg på forumet og surrer, selv om jeg synes det er dønn kjedelig akuratt nå.

6738970[/snapback]

 

er akkurat det samme med meg. tror litt av grunnen er at jeg savner de gode tidene med spill når jeg var yngre og at jeg aldri kommer til å gjenoppleve dette nå.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...