Ondskapen Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 (endret) Jeg er helt ny når det gjelder Gaim. Jeg skulle logge med på med msn adressen min. Men jeg kommer ikke inn. Noen som kan hjelpe? Har gitt programme tilgang til internett via Norton så tror ikke feilen ligger der. Edit: I hvilke ruter skal hva stå når men lager en konto? Kanskje dette er feilen? Her er feil meldingen jeg får: Endret 25. august 2006 av thomas ll
Fruktkake Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Sikker på at du har fått rett at 'screen name' er msn/epostadressen og alias er nicket ditt? Dobbeltsjekk.
Ondskapen Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Det er dobbel sjekket. Må nicke være helt likt?
Fruktkake Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Nei, men hvis du skriver msn/epostadressen din i begge feltene er du garrantert at det ikke er problemet, iallefall mens du har problemer med å logge inn Er serveren messenger.hotmail.com og porten 1863?
Ondskapen Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 (endret) Serveren er messenger.hotmail.com og porten er 1863. Noen flere forslag, har prøvd med adressen i begge felt... Endret 23. august 2006 av thomas ll
Fruktkake Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Prøv å slå av eventuelle brannmurer midlertidlig? (Ikke at jeg vet for mye til at jeg egentlig bør si noe, men hvis ingen andre gjør det)
Ondskapen Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Da kommer jeg et skritt lenger, men nå får gaim et problem når den skal laste ned en cookie(?) og må stenges...
Ondskapen Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 (endret) Her er feil meldingen: Edit: Post 900 Endret 23. august 2006 av thomas ll
qualbeen Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 (endret) er nok ikke problemer med hotmail-innlogging, ser mer ut som en bug fra gaim sin side. Jeg ville ha prøvd en reinstall, og om ikke de fungerer kanskje brukt en annen messenger..? Kan godt hende det sitter noen smartinger der ute som forstår hvor feilen ligger, men jeg er ikke blandt de EDIT: leste nå at du kom lenger når brannmuren er av.. selv liker jeg svært dårlig Symantec sin brannmur, den mildt sagt suger! Men hvis du går inn på brannmur -> options -> programmer, skal du finne Gaim der et sted. Sørg for at den får internettilgang! Rart at hele gaim kræsjer.. hvis den ikke klarer å koble til burde den isteden gi beskjed om det, slik som i din første screenshot Endret 24. august 2006 av qualbeen
Ondskapen Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Nå har jeg prøvd 4 forskjelige versioner av gaim skjer det samme med alle. qualbeen: Jeg har gitt den adgang til innternett.
Fruktkake Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Har du prøvd å avslutte alle andre programmer først? Slik kan du feilsøke deg til hvilket som eventuelt setter en sperre for det. Min 2.0 beta 3 funker helt fint. 32bits XP.
Ondskapen Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Jeg har prød og avslutte alle programmer når jeg logger meg på ja. Men det funker fremdeles ikke...
Langbein Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg har prød og avslutte alle programmer når jeg logger meg på ja.Men det funker fremdeles ikke... 6736250[/snapback] Prøv nyeste beta-versjon isteden, v2.0.0beta3.1
Ondskapen Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Kon inn hvis jeg brukte den nyeste og skrude av Norton. Men den kobler seg ut når notron blir skrud på igjen... Noen forslag?
Ondskapen Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 Løsningen ble enkel men tugvint, lastet bare ned icq. så kjører jeg den sammen med msn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå