Gå til innhold

*LØST* Problem med innloging i Gaim *LØST*

Ondskapen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er helt ny når det gjelder Gaim. Jeg skulle logge med på med msn adressen min. Men jeg kommer ikke inn.

Noen som kan hjelpe?

Har gitt programme tilgang til internett via Norton så tror ikke feilen ligger der.

Edit: I hvilke ruter skal hva stå når men lager en konto? Kanskje dette er feilen?

Her er feil meldingen jeg får:

post-66599-1156363104_thumb.jpg

Endret av thomas ll
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men hvis du skriver msn/epostadressen din i begge feltene er du garrantert at det ikke er problemet, iallefall mens du har problemer med å logge inn :)

Er serveren messenger.hotmail.com og porten 1863?

Skrevet (endret)

er nok ikke problemer med hotmail-innlogging, ser mer ut som en bug fra gaim sin side. Jeg ville ha prøvd en reinstall, og om ikke de fungerer kanskje brukt en annen messenger..? Kan godt hende det sitter noen smartinger der ute som forstår hvor feilen ligger, men jeg er ikke blandt de :p

EDIT: leste nå at du kom lenger når brannmuren er av.. selv liker jeg svært dårlig Symantec sin brannmur, den mildt sagt suger!

Men hvis du går inn på brannmur -> options -> programmer, skal du finne Gaim der et sted. Sørg for at den får internettilgang!

Rart at hele gaim kræsjer.. hvis den ikke klarer å koble til burde den isteden gi beskjed om det, slik som i din første screenshot

Endret av qualbeen
Skrevet

Har du prøvd å avslutte alle andre programmer først? Slik kan du feilsøke deg til hvilket som eventuelt setter en sperre for det. Min 2.0 beta 3 funker helt fint. 32bits XP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...