Jump to content
Sign in to follow this  
hitokiri

Se TV overalt

Recommended Posts

Viasat skal lansere den amerikanske tjenesten Slingbox, som lar deg sende TV-programmene fra din egen stue til en PC eller mobil hvor som helst i verden.

Les mer

6730712[/snapback]

Er det ikke da bedre å kjøpe Playstation 3 med location free player og samtidig få en rå spillmaskin på kjøpet.

bruker orb jeg.

Men 300,,eller er det 350 ut jeg har? er vel litt lite for film.

har prøvd men servern klikker vær gang den skal streame video til telefonen.

Eh, ja - det eneste du trenger er en dreambox og VLC, så har du samme tjenesten, 100% gratis. Trenger ikke en gang noen program på mobilen - er bare å sette den til å streame i et format som er støttet av videospilleren på telefonen/PDA'en din.

Edited by Lurifaksen

Hvis dette blir populært så kommer sikkert Canal Digital til å lansere noe lignende og skal du ha for begge systemene så må du sikkert ha 2 bokser til 2700 pr. stk. Takk meg til Dreambox. Trenger bare 1 boks til alt, samt at det blir mindre kabelrot og du får den råeste tuneren som er å oppdrive.

Viasat skal lansere den amerikanske tjenesten Slingbox, som lar deg sende TV-programmene fra din egen stue til en PC eller mobil hvor som helst i verden.

Les mer

6730712[/snapback]

En ting jeg lurte på.

har en kompis i USA, hvis denne står i hans stue - ville jeg da kunne se amerikansk tv her hjemme da? men og hørt noe om at den kun kan brukes av en person, eller noe i den duren.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...