Gå til innhold

rank 14 warrior at Tyr's

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

trur han har en 17/34/0 specc, vanlige fury speccen

^ iallefall mens han dual wielda

trur det var 21/30/0 i 2h delen

Endret av Rofle01
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Han hadde jo syk critchance. Men fantastisk trist at en som burde ha spillt så mye BG klikker.

Skrevet
Han hadde jo syk critchance. Men fantastisk trist at en som burde ha spillt så mye BG klikker.

6730524[/snapback]

Spiller det i det hele tatt noen rolle? Så lenge han gjør det bra så er det vel samma om han bruker musa eller tastaturet.

Skrevet

Darkmystify spilte på samme server som jeg spilte på (Silvermoon), kan ikke si at han imponerte meg noe særlig her nei. Har vel egentlig aldri vært noe særlig imponerende han der, viser vel at skills ikke har en døyt å si for å nå høye ranks.

Men finfine crits da, og 52% critchance, det var da voldsomt!

Skrevet
trur han har en 17/34/0 specc, vanlige fury speccen

^ iallefall mens han dual wielda

trur det var 21/30/0 i 2h delen

6730484[/snapback]

Neh, 30/21. Sweeping strikes og deathwish. uten flurry. Meget merkelig spec..

Skrevet
Darkmystify spilte på samme server som jeg spilte på (Silvermoon), kan ikke si at han imponerte meg noe særlig her nei. Har vel egentlig aldri vært noe særlig imponerende han der, viser vel at skills ikke har en døyt å si for å nå høye ranks.

Men finfine crits da, og 52% critchance, det var da voldsomt!

6730544[/snapback]

Må si meg enig med deg, spiller warrior selv , og man har ikke "skills" av å frapse 10 sec med recklessness hvert 30. min :p

Skrevet

haha, minner om en warrior på min server :wee:

Høy rank, men kan søren ikke spille. Charger inn, autoattack, bytter til berserker stance etter 5 sec, wv etter 5 nye sec, bytter tilbake og autoattack :wee:

Skrevet (endret)

Errrm, det her lukter det privat server av, vanskelig å bli rank 14 med klikking. Dessuten så vi ingen andre players, så vidt jeg vet. :S

Endret av Larzemannen
Skrevet

ehm jo selfølgelig kan en klikker bli rank 14... hvor står det at han ikke kan bli det?

selv om å bruke musa gir det et handikap (syns eg i alle fall, andre spiller kanskje bedre med det)

Skrevet
Errrm, det her lukter det privat server av, vanskelig å bli rank 14 med klikking. Dessuten så vi ingen andre players, så vidt jeg vet. :S

6731207[/snapback]

Neida, han spiller på Silvermoon han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...