Gå til innhold

Utrolig Warrior video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.wow-patches.info/patches/WoW-1....-enGB-patch.exe

 

Rakst og fint mirror 16mb fila :)

6729384[/snapback]

 

Vet ikke helt om du posta i feil tråd eller bare ikke gidda lese tråden :tease:

 

edit : leif

6729404[/snapback]

 

doh lol da... sånn går det med tabs :p

 

trodde jeg enda var i den patch tråden... :innocent:

 

*poste link i den RETTE tråden*

6729507[/snapback]

 

Hehe fort gjort

Lenke til kommentar

lurer alvorlig på om blizzard kommer til å nerfe offhanden hans. immune to seduce sånn virker litt imba.

Man blir da ikke immune i den forstand, den gjør jo skade hvert 2 sek i 10 sek, så da går det kjapt over på diminishing returns om man prøver igjen fort nok, slik som vist, ettersom sheep/seduce/fear og slikt kan bli ødelagt med skade.

 

Forøvrig noen som har peiling på musikken i "traileren" som er vist på slutten? Hørtes interessant ut :p

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Angående gløden: Ha en buff på deg, skaff deg scrolls med samme effekt, bare mindre effekt - slik at du vil få beskjed om at du allerede har en "bedre" spell på deg.

 

F.eks. Fortitude, skaff deg en scroll som gir deg mindre stamina enn den, klikk den på deg og i akkurat samme øyeblikk - ta et steg fram. Samme prosedyre med alle spells/buffs/scrolls.

 

Jeg fikk det til å funke og det så kult nok ut det (forsvinner når du soner, men er bare til å gjøre igjen), men det lager en plagsom "caste" lyd konstant så jeg klarte ikke spille med det på.

Lenke til kommentar

Sinnsykt fet video, ble helt satt ut nå jeg :dribble:

 

Men jeg hadde litt problemer med den først linken som gullf1sk gav, den fikk jeg bare error på. Den som Pug gav funket derimot, problemet er bare at man ser ikke hele skjermen og siden den er på 441 MB, og noen nevnte at den andre var ca. 500 MB så tenkte jeg kanskje den andre hadde hele skjermen (ink. actionbars) siden de er forskjellige? Er dette sant?

 

Edit: Never mind, fant ut at han ikke viser actionbar hele tiden, noen ganger viser den og noenganger ikke.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...