Jonhoo Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Heisann folkens Nå har jeg laget enda et script, dette er et krypteringsscript Si meg gjerne hva dere synes om dette også ^^ PS: Legg merke til at det er 'liquid layout' Link: http://www.krypt.moo.no Forrige gadgetside er under ------------------------------------------------------------------------------------- Hadde litt tid på henda i går kveld og i dag, så satte meg ned og laget et script som konverterer tall til romertall, og omvendt. Jeg laget en liten side av det, og lurte på hva dere syntes om siden og funksjonen. Fant ut at denne ikke hører hjemme under PHP fordi jeg ikke poster noe kode, jeg bare lurer på hva dere synes om funksjonen/ideen ^^ Jon(hoo) EDIT: Adresse: http://www.romertall.moo.no Endret 23. august 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 Fatal error: Allowed memory size of 20971520 bytes exhausted (tried to allocate 1 bytes) in /hsphere/local/home/jonhoo/jonhoo.web.surftown.nu/tester/romertall.php on line 10 Du bør kanskje legge inn en grense på lengde på tallene. Det jeg prøvde var vel på rundt 20 siffer. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 22. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 Slemming Greit, skal legge inn grense da ^^ Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 Slemming Greit, skal legge inn grense da ^^ 6724365[/snapback] men hvorfor bare tillate 5-6 siffer? var jo ikke noe gøy da.. kræsjer den allerede ved 7 siffer? nuja, artig sak - selv om du er ca 2000 år for sent ute med tanke på bruksområder :!: Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 23. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 neida, kræsjer ikke så tidlig, men alt over 5 siffer får du jo over 100M'er på starten ^^ Limit på bokstaver er derimot 20.. Fint du likt den Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 23. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Nå har jeg laget enda et script, dette er et krypteringsscript Si meg gjerne hva dere synes om dette også ^^ PS: Legg merke til at det er 'liquid layout' Link: http://www.krypt.moo.no Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Funker, det gjør det jo! Men det er jo irriterende hvis man skriver inn en tekst, og man skriver passkey under 8 tegn. Da må man gå tilbake for å få opp teksten sin igjen. Hadde vært fint om teksten ble "værende" og man bare trengte å skrive inn passkey på nytt! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 24. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Det skal ordnes fortløpende ^^ Er også en bug av noe slag med scriptet.. Vet ikke hvorfor den oppstår... Noen ganger så blir ikke lengre tekster dekryptert riktig.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 "Du har ulovlige bokstaver i teksten din..." Uansett hva jeg skrev... Heller dårlig med den romer greia og... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 24. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Du har kun lov til å bruke a-å, A-Å, og de mest vanlig brukte tegnene Passordet må være minst 8 bokstaver.. Hva var ille med "romergreia"? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Du har ulovlige bokstaver i teksten din... Får følgende beskjed, og bruker bare bokstaver fra a-å? Endret 24. august 2006 av erixz Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 24. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Hva er teksten din? Funker fint med vanlig tekst hos meg... Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 "eeeeeeeeeeeeeee" f.eks Ingenting funker hos meg. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 24. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) eeeeeeeeeeeeeee funker fint hos meg... Tror det du gjør er at du skriver teksten i der hvor det står passphrase.. Teksten du vil kryptere skal stå i øverste store ruten... EDIT: ----------------------------------------------------- Tror jeg har gjort det litt klarere hva man skal gjøre på siden nå... Har satt outputfeltet til readonly, og skrevet at teksten du vil kryptere skal skrives i det øverste tekstfeltet... Endret 24. august 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Ah... Fant det faktisk ut nå... Du MÅ skrive noe i øverste felt, før du så skriver inn et passord. Funka fett i grunn... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 25. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Takk så mye, fint du liker det Skal prøve å gjøre noen forbedringer etter hvert.. Fjerne noen bugs og slikt.. Ble siden lettere å skjønne nå som jeg la inn farger og tekst etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå