Nevnarion Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Den engelske versjonen trenger fortsatt litt finpussing, og litt ting å sette fingeren på er det jo her og der. Men til å være helt gratis så er Flyff et godt spill syns jeg. Det er helt grei spillunderholdning dersom du ikke krever altfor mye og bare trenger et morsomt og gratis spill å ha det gøy med.
Litek89 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Men ingen som spiller Space Cowboys... Synes det er mye mer morsomt eg ;P
Ruggerull Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Prøv heller Space Cowboys... Dessuten er da ikke alt gratis... Enkelte special items MÅ kjøpes.... Men det er jo slik at de må tjene penger på noe... men det er ikke slik at en blir grisegod fordi en bruker penger, ting tar bare litt lengre tid... også en ting til i både Flyff og Space Cowboys er det en ting som gjør at de skiller seg ut og det er: Her er det skillsene som teller, ikke om en har spillt i 800 timer og har all verdens spells og skills... Her er det hvem som timer riktig, slår/skyter riktig osv. akkuratt som et FPS spill... Alt er opp til hvor god en bruker er ikke hvor dårlig sosialt liv en har! 6711147[/snapback] Hva er siden du finner det på da?
Litek89 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Er den samme siden som resten http://www.gpotato.com/
Hanzern Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg ser at denne tråden er blitt litt ''glemt''... Men OT: Flyff er et supert spill for de som ikke har råd/får ikke lov til å spille WoW. Det virker kanskje litt kjedelig i begynnelsen, men etter lvl 60 begynner det å ta seg opp. Jeg har en lvl 62 BillPoster og storkoser meg Her er linken hvis noen er interesserte IGN: Osiris24 Add meg ingame hvis det er noe du lurer på Endret 1. mars 2007 av Hanzern
Nevnarion Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Har blitt hekta igjen jeg. Er level 52 mercenary nå. 8 levels til før jeg endelig kan bli Blade. IGN: Nevnarion
Knarke Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 La for all del ikke tre måneder gamle tråder ligge i fred.
Landeplagen Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Det virker kanskje litt kjedelig i begynnelsen, men etter lvl 60 begynner det å ta seg opp... 8054947[/snapback] Okei, så du trenger bare å slite deg igjennom 60 levler, deretter er det moro. Kjempe-kult spill!
Hanzern Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Det er ikke helt sånn da... Men mye går på hvilket build du har Jeg måtte kjøpe en ''restat'' da jeg ble lvl 60 for i det hele tatt å kunne drepe monstre på min lvl..(og ''restaten'' kostet meg 150kr.... Så det er litt cash-shop basert
Knarke Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Du vet virkelig hvordan man skal få overtalt folket til å spille dette spillet ditt, må jeg si.
Hanzern Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Ja. Gå og spill noe annet hvis du ikke orker å grinde opp til lvl 60 Endret 1. mars 2007 av Hanzern
Nevnarion Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Det virker kanskje litt kjedelig i begynnelsen, men etter lvl 60 begynner det å ta seg opp... 8054947[/snapback] Okei, så du trenger bare å slite deg igjennom 60 levler, deretter er det moro. Kjempe-kult spill! 8055540[/snapback] Så vidt jeg har fått med meg har du allerede én gang gitt uttrykk for at du ikke liker denne type spill, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du gidder å klage i samme tråd flere ganger. Du vet virkelig hvordan man skal få overtalt folket til å spille dette spillet ditt, må jeg si. 8055645[/snapback] Har du et problem med denne tråden så er det bare å holde seg unna vet du.
Knarke Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Har vanskelig for å holde meg unna når noen driter seg på leggen ved å gjenopplive en såpass gammel tråd. Som fluer til dritt, vettu.
Nevnarion Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Har vanskelig for å holde meg unna når noen driter seg på leggen ved å gjenopplive en såpass gammel tråd. Som fluer til dritt, vettu. 8056077[/snapback] Du gjør det ikke bedre ved å holde på sånn. Du liker tydeligvis ikke at en (ooo krise 6 måneder) gammel tråd har kommet opp igjen, men du har allerede postet i den tre ganger selv, så jeg må si jeg ikke skjønner logikken helt.
Landeplagen Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 ...du har allerede postet i den tre ganger selv, så jeg må si jeg ikke skjønner logikken helt. 8056119[/snapback] Det er noe annet å poste i en tråd som nettopp har blitt postet i, da.
Hanzern Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Har vanskelig for å holde meg unna når noen driter seg på leggen ved å gjenopplive en såpass gammel tråd. Som fluer til dritt, vettu. 8056077[/snapback] Å... Så du mener at jeg skulle ha startet en ny tråd?
ArsEna Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Flyff er rett og slett genialt! Elsker det spillet. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Flyff - Norge
Fritty Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Pleide å spille Flyff før. Spilte det siden betaen, helt til de fjernet pvp servers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå