Gå til innhold

Battlefield: Bad Company. Sweeeeeet! X360/PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Computer and Video Games is reporting that a new game in the Battlefield series has been confirmed by Electronic Arts for the PS3 and Xbox 360 console. Aside from the title, Battlefield: Bad Company, nothing else is known of the game

Link

New 360 and PS3 Battlefield extension shooting up next-gen!

Blimey, well we've pretty much shot our wad with both headline and subheadline there because that pretty much tells you all we know about a new Battlefield game which is currently underway and confirmed today for both PS3 and Xbox 360 and EA reps.

Undoubtedly it's in development over at D.I.C.E., but further details are proving pretty damn elusive, because the game's subtitle Bad Company is pretty much all we know for now, apart from the fact that it's absolutely nothing to do with PC shooter Battlefield 2142.

Link

Dæven og bra dette ser ut :dribble:

Bildene er fra PS3 verisjonen

Link

Endret av avanore
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette så unektlig bra ut, men er nok like mye ingame som Killzone 2 filmen. sad.gif

Må si meg enig her! Som jeg nevnte før så blir jo fokus et problem, med tanke på avstander og realistisk fokus. (dybdesyn)

Men vi får vente å se, syns dog ps3 blir for dyr. Må vente litt før jeg kjøper!

Skrevet (endret)
Dette så unektlig bra ut, men er nok like mye ingame som Killzone 2 filmen. :(

6710458[/snapback]

Tipper dette er ingame. D.I.C.E viser alltid ingame fra Battlefield serien.

OI OI OI DETTE SER SÅ JÆVLIG BRA UT!

Dette kommer til X360 og PS3 folkens!

Endret av avanore
Skrevet
Bilde nummer 2 skal vel godt gjøres at er ingame. Med tanke på fokusen, blir jo umulig å spille med en sånn løsning :p

6710433[/snapback]

Den fokusen der er ikke langt fra den i Call of Juarez..

Skrevet
Bilde nummer 2 skal vel godt gjøres at er ingame. Med tanke på fokusen, blir jo umulig å spille med en sånn løsning :p

6710433[/snapback]

6710515[/snapback]

Og det kan være fra en in-game cutscene, der flere spill har dybdeskarphet og forskjellige fokus osv.

Skrevet (endret)

Herrlig at dette her kommer til min kjære konsoll :love:

Da BF 2142 var annonsert begynte jeg nesten å grine.

BF skal ikke ligne på Halo

Endret av avanore
Skrevet

6710433[/snapback]

6710515[/snapback]

Og det kan være fra en in-game cutscene, der flere spill har dybdeskarphet og forskjellige fokus osv.

6710550[/snapback]

Det er nok helst det..

Skrevet

Eg liker å kalle slike bilder in-engine. Når man setter slik kameravinkel på spill ser det alltid unektelig bra ut,og ikkje minst tøfft. :cool:

Dette håper vi blir bra,til begge formatene folkens!

Skrevet

6710433[/snapback]

6710515[/snapback]

6710550[/snapback]

Samme løsning med fokusen på bilde 1 og 2 også. Ingen av bildene er vel ingame tipper jeg

Skrevet
Samme løsning med fokusen på bilde 1 og 2 også. Ingen av bildene er vel ingame tipper jeg

6710823[/snapback]

Litt rart hvis de bildene ikke er ingame. Akkurat slik grafikk jeg forventer at X360/PS3 skal levere i BF serien

Skrevet
Eg liker å kalle slike bilder in-engine. Når man setter slik kameravinkel på spill ser det alltid unektelig bra ut,og ikkje minst tøfft. :cool:

Dette håper vi blir bra,til begge formatene folkens!

6710758[/snapback]

Helt enig, men tror bilde nummer 2 er en cutscene. Men er jo renderet med grafikkmotoren de bruker, så blir nok deilig på hdtv i 720p oppløsning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...