Straffa Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 (endret) Siden spillet snart slippes i butikkene (01.Sept), vil det komme mange anmeldelser. Gamereactor: 8/10 Grafikk 6. Gameplay 8. Lyd 8. Holdbarhet 8 "Volition kopierer GTA skamløst og imponerer" Gameinformer: 8.75 -extremely rips off GTA (said many times htroughout review "Saints Row just doesnt take a page out of GTA's book; it takes it to Kinkos and phtotocopies the whole damn thing" -incredibly well made and polished -not many extra activities to do -FPS controls work nice -could spend over 100 hous in SP -the review doesnt comment much on MP but says it is very fun and the modes are unique -there are two co-op levels with achievememnts OXM (Oktober): 8.0 Saints Row Verdict: + Mayhem and Insurance Fraud activities are awesome. + Several minor upgrades to established GTA mechanics. - Driving cross-city to almost every mission; no checkpoints. ? Are they saving motorcycles for the sequel? What the Hell? Gametrailers video review: 8.0 Gametrailers Gamepro: 4.75/5 Here it is, boys and girls -- the best reason to own an Xbox 360 this side of Oblivion. For Xbox 360 gunslingers, Saints Row is a must buy. Link Team Xbox: 8.0 Gameplay There are plenty of gameplay mechanics that we’ve seen before in Saints, and a few that we haven’t. While it’s still a very fun game in its entirety, the pieces that make up the whole feel all too familiar. Graphics A good looking game when you first boot it up, but things take a downward turn as you explore deeper. There are some odd visual bugs that pop up every now and again, and the slowdown and pop-in (and pop-out) can really detract at times. Audio Great music is backed up by wonderful voice acting from the Hollywood talent that steadily pushes the plot along. The choice of music genres is wide and will have a few tracks for every taste. Longevity Tons of gameplay to be had. The single player campaign mode has a somewhat abrupt ending that doesn’t exactly lend itself to replay value, but there are still tons of activities included in the game, not to mention those that you create for yourself. The multiplayer modes are the most significant innovation in Saints Row, and leaves much to be desired of GTA IV. Innovation Some elements are new, but for the majority of the time you’ll be using mechanics that were seen in prior games of the genre. Overall 8.0 Link IGN: 8.5 9.0 Presentation Smart, easy to follow directions, well-done custcenes, a surprisingly good story, and a great menu system. 8.0 Graphics Solid next-gen graphics offering fantastic particle effects, good animation, and a steady framerate of 30 FPS are unfortunately countered by noticeable fade-in, texture and screen tearing. 8.0 Sound Saints Row has the "affect" of a GTA soundtrack, without having the AAA quality to back it up. Good voice acting and some funny one-liners and doused by really bad jokes that'll keep you wincing. 8.5 Gameplay Good, polished gameplay and design -- copied straight from GTA, but honed and improved upon (in many cases). Excellent progression scheme and level design. 8.5 Lasting Appeal The substantial 30- to 40-hour single-player campaign is bolstered by a decent co-op mode and a great 12-person multiplayer mode. 8.5 Great OVERALL Link 1up: 7 "There are a lot of names to throw at a game like Saints Row: rip-off, clone, knockoff...take your pick. Honestly, it probably deserves them all. Everything about it apes Grand Theft Auto to such a degree that we'll never again be able to call anything else a "GTA clone," just because it's not really possible that anything else will ever so brazenly imitate the thing." Gamespot: 8.3 Saints Row may look like just another Grand Theft Auto rip-off, but the rare quality of its action and presentation make it stand tall on its own merits. The Good: It successfully copies the oft-imitated-but-untouchable Grand Theft Auto formula; fun, responsive driving controls are as good as on-foot shooting action; impressive presentation, featuring amazing explosions and great audio; mostly well-written, well-acted story will compel you to keep playing; various little why-didn't-someone-think-of-that-sooner features. The Bad: In some ways, it will be familiar to a fault to anyone who's played much GTA; some noticeable bugs and glitches; not much variety to the mission design Gameplay 8 Graphics 7 Sound 9 Value 8 Tilt 9 Oppdaterer så fort jeg får inn flere anmeldelser Endret 29. august 2006 av avanore
Skogslik Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Under en uke? kommer ikkje dette 1 september da?
Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 Under en uke? kommer ikkje dette 1 september da? 6706723[/snapback] Å ja hehe. Jeg får det litt tidligere. Skal rette det opp
Kjekssjokolade Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Er det oppgitt systemkrav noen steder? Hvist det er, hvor?
arnizzz Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Er det oppgitt systemkrav noen steder?Hvist det er, hvor? 6706765[/snapback] Xbox 360?
Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 Er det oppgitt systemkrav noen steder?Hvist det er, hvor? 6706765[/snapback] Dette spillet er vel kun til X360
Kjekssjokolade Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 (endret) Edit: trodde det kom til pc også...men da er det jo ingen fare Endret 19. august 2006 av kt600
Nonsens Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Ser jo lovende ut dette; Xbox 360 har jo etterhvert en veldig bra mix av spill. Og at det er en GTA-ripoff gjør da ikke all verden så lenge neste GTA ikke kommer før om et år - da har jo de som liker denne sjangeren et spill å kose seg med i lang tid istedet for ikke å ha noe. Og de som absolutt ikke vil spille en 'kopi' kan heller vente et år
Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 (endret) Det blir nok heller ingen FPS drops eller tearing som noen har i demoen. Ingen av anmeldelsene som har skrevet noe om akkurat det. Endret 19. august 2006 av avanore
Skogslik Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Ja merket det at dem ikkje nevnte FPS drops i noen Anmeldelser. Da er det vell ikkje noe problem Dette spillet virker veldig gøy online og, så dette blir nok bra
MindTooth Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Gleder meg til å kunne kjøre rundt i verdenen, uten å måtte kjøre inni de røde veggene Birger
Skogslik Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 hehe ja hater de røde veggene Kjørte i full fart med en bil med sykkel på taket inn i en slik vegg. eg ble stoppa mens sykkelen fløy videre dukker jo så plutselig opp.
Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 Prøv å stå på taket til noen som kjører bil. De freaker helt ut og kjører som en gris. Ofte hender det at de kjører rett i en vegg eller i et tre og stuper ut av vinduet
Skogslik Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 hehe prøvde det nå hoppte oppi en slik uten tak og satt meg baki bak setet. Damen ble helt vill og kjørte villt. så kom politiet bak oss og eg satt og skaut mot han Genialt spill!
Stonemeister Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Seriøst avanore, 11 tråder på side 1... På tide å dempe dette litt.
Landeplagen Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Seriøst avanore, 11 tråder på side 1... På tide å dempe dette litt. 6707620[/snapback] Ser ikke på det som noe problem... Hvis du gjør det så kan du vel bare lukke øya litt.
Bertelsen Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 (endret) Seriøst avanore, 11 tråder på side 1... På tide å dempe dette litt. 6707620[/snapback] Hvorfor skal han ikke poste så mange tråder? Alle trådene inneholder informasjon som mange kan ha glede av å lese. Hvis det er noen som skal dempe seg, så er det du som spammer tråden med BS. Endret 19. august 2006 av Bertelsen
Stonemeister Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg sier ikke at innholdet i trådene er dritt, men at han kanskje burde roe seg ned litt... Menmen, eg startet mine forumdager på Newgrounds, hvor man ikke kan lage masse tråder, får bøye meg etter HW nå...
Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 (endret) 11 tråder er ganske mye, skal skjerpe meg med mine nyheter Blir å henge mest i denne tråden og andre saints row tråder fremover til spillet kommer. Endelig gleder jeg meg skikkelig til et X360 spill og det er lenge siden sist jeg gjorde. Endret 19. august 2006 av avanore
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå