Gå til innhold

Major announcement til mandag PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
There is a full featured web browser and the PS3 will have native Keyboard and Mouse support, although Sony will not be making any 1st party Mice or Keyboards for the system.

Vil de la mus kunne fungere på spill og ? I så fall så er det tilbake til pc'n og no more thoughts on a PS3.

6715535[/snapback]

At de ikke inkluderer full støtte for mus og tastatur til spillene også, det samme gjelder X360. Er jo et stort marked der ute som ikke spiller på konsoll pga. ikke mus og tastatur. Synes det kan være opp til den enkelte om en vil spille med en kontroller eller mus og tastatur. Feigt kan de ikke si at det er, for det er jo opp til dem om de vil spille med en kontroller ( tenker på MP).

- PC brukere

- RTS spill

- FPS spill

- RPG spill

6716214[/snapback]

Feigt? Sony har gjort det helt klart.

Det er opp til utviklerene, Sony forlanger at alle PS3-spill skal kunne spilles med kontrolleren, men om spill-utviklerene også lager støtte for keyboard- og mus-spilling, går det helt fint. :)

Skrevet

:hrm: Dette var den store greia? Ein meir homo variant av PS2? Ja, dei hadde rett i at det ikkje var noko eg hadde forutsett...først og fremst fordi det er so knekkande likegyldig.

Kay

Skrevet
Så flott, denne blir perfekt ved siden av min turkise LCD TV og lysegrønne DVD spiller :)

6716310[/snapback]

Hehe :D

Husk å kjøp klær som står i stil med resten

Skrevet (endret)
Så flott, denne blir perfekt ved siden av min turkise LCD TV og lysegrønne DVD spiller :)

6716310[/snapback]

Hehe :D

Husk å kjøp klær som står i stil med resten

6716358[/snapback]

Feilpost

Endret av Mazeking
Skrevet
Lanseres den under navnet Gaystation eller?  :!:

6716373[/snapback]

Hoho!

For ikke å snakke om VIBRERENDE accesories. "Bananen" eller boomrangen kommer ut for Ps2 nå i rosa versjon Once Size Fits all med glidekrem :D

Gaystation For Ultimate Pleasure!

Skrevet

Driver Sony gjøn med oss?

De må jo skjønne at dette bare går en vei.

Jeg har faktisk noen kompiser som er homo, nå vet jeg hva jeg skal kjøpe i julepresang :)

Skrevet

Kaz og Ken's nye målgruppe:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

57414_web_lovely_gay_fellow.jpg

Juuuhuuuu.. You know whats new and faboulus?

Hahahaha.. Ler brokk på meg :D

Skrevet

Kan ikke fatte å forstå hvor Gaystation vil passe inn i noe som helst av TV bord, reoler eller inventar generelt. Tror tilogmed homsepatruljen hadde fått fnatt hvis de hadde sett en sånn en i en stue. Er i mine øyne en design katastrofe deluxe!

Skrevet

Prisen på den rosa PS2 er forøvrig:

£129.99 in UK (bundled with SingStar Pop)

Included

-Two Pink Analog Controller (DUALSHOCK®2)

-Pink Memory Card (8MB) (for PlayStation 2)

i.flg SCEE

Skrevet
Prisen på den rosa PS2 er forøvrig:

£129.99 in UK (bundled with SingStar Pop)

Included

-Two Pink Analog Controller (DUALSHOCK®2)

-Pink Memory Card (8MB) (for PlayStation 2)

i.flg SCEE

6716491[/snapback]

Er det mulig å forhåndsbestille også? Kommer den bundlet med rosa buttplug? :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...