Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 (endret) Forventer ikke PSP gutta synes dette er bra. Men det er faktisk bra og ikke minst morsomt. Grafikken er helt nydelig. Folk som rakker ned på DS sier at bilspill er dårlig på DS. Man kan ikke se lenger frem på banen, grafikken er dårlig osv. Men det er bare vås. Litt dårlig kvalitet men fant denne fra GP bane Link Det er mange morsomme baner i spillet også, både GP og mange skikkelig artige baner med hopp og sprett Endret 19. august 2006 av avanore
thomassit0 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 jupp, jeg synes fremdeles det er kult, enda jeg har runna det på 50cc og 100cc.. driver på med 150cc nå.
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Forventer ikke PSP gutta synes dette er bra.Men det er faktisk bra og ikke minst morsomt. Grafikken er helt nydelig. Folk som rakker ned på DS sier at bilspill er dårlig på DS. Man kan ikke se lenger frem på banen, grafikken er dårlig osv. Men det er bare vås. Litt dårlig kvalitet men fant denne fra GP bane Link Det er mange morsomme baner i spillet også, både GP og mange skikkelig artige baner med hopp og sprett 6704342[/snapback] Så du legger ikke merke til hvro kornete skjermen er?
Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 Så du legger ikke merke til hvro kornete skjermen er? 6705288[/snapback] Nei. Selvfølgelig er det ikke PSP grafikk her, men har ingen problemer med å si at dette er bra grafikk til å være på en håndkonsoll. Ikke at jeg bryr meg så mye om grafikken i det heletatt på DS fordi jeg er opptatt med den flotte gameplayet.
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Så du legger ikke merke til hvro kornete skjermen er? 6705288[/snapback] Nei. Selvfølgelig er det ikke PSP grafikk her, men har ingen problemer med å si at dette er bra grafikk til å være på en håndkonsoll. Ikke at jeg bryr meg så mye om grafikken i det heletatt på DS fordi jeg er opptatt med den flotte gameplayet. 6705314[/snapback] Hvorfor kjøper du ikke sånn bilspill til telefonen for 50 kroner?
Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 Så du legger ikke merke til hvro kornete skjermen er? 6705288[/snapback] Nei. Selvfølgelig er det ikke PSP grafikk her, men har ingen problemer med å si at dette er bra grafikk til å være på en håndkonsoll. Ikke at jeg bryr meg så mye om grafikken i det heletatt på DS fordi jeg er opptatt med den flotte gameplayet. 6705314[/snapback] Hvorfor kjøper du ikke sånn bilspill til telefonen for 50 kroner? 6705660[/snapback] Nå er du bare tåpelig. Der har du svaret
Varmo Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Forventer ikke PSP gutta synes dette er bra.Men det er faktisk bra og ikke minst morsomt. Grafikken er helt nydelig. Folk som rakker ned på DS sier at bilspill er dårlig på DS. Man kan ikke se lenger frem på banen, grafikken er dårlig osv. Men det er bare vås. Litt dårlig kvalitet men fant denne fra GP bane Link Det er mange morsomme baner i spillet også, både GP og mange skikkelig artige baner med hopp og sprett 6704342[/snapback] Er det ikke litt døryt å si PSP gutta? Jeg er en lykkelig eier av en PSP, men er i tillegg stor fan av Nintendo DS, skal faktisk skaffe meg et eksemplar ganske snart
Kjeksmestern Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 (endret) Det finnes diverse brukere på dette forumet som lovpriser PS3 og PSP, og har ikke noe annet i hode enn å prøve å latterliggjøre Mircosoft og Nintendo. Det ender som regel opp med at de dummer seg ut og blir sinte (o.l.) :!: (edit=leif) Endret 19. august 2006 av ShakinHeshNigga
Dr.Greve Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Artig spill det der! Absolutt latterlig pris for et så gjennomført og langvarende spill! 6700416[/snapback] Veldig artig spill Sliter litt med å få den rakettstarten 6700438[/snapback] Trykk inn gassen når 2-tallet er på sitt største
thomassit0 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 aah, takker, har fått det til en gang, og jeg har kjørt minst 100 løp
Dofty Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 jeg vil også si at de selger Mario Kart DS for 299,- på Brio, de hadde ikke flere på elkjøp
coban Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Bilspill ? Latterlig pris ? I all verden. Et resirkulert N64 spill til "bare" 300kr, som sikkert er Mario Kart nr.15 i rekken ? Okeeeey. Tydelig at folk har for mye penger. 6700447[/snapback] Dummeste jeg har lest på lenge, og jeg får BA levert på kontoret. Mario Kart er genialt, jeg terpet tider på SNES for mange år siden - få spill har gitt meg så mye glede:-)
Dragon Hunter Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Bilspill ? Latterlig pris ? I all verden. Et resirkulert N64 spill til "bare" 300kr, som sikkert er Mario Kart nr.15 i rekken ? Okeeeey. Tydelig at folk har for mye penger. 6700447[/snapback] Det finnes bare 5 Mario Kart-spill, men det finnes til gjengjeld 70 Mario-spill. On topic: Synest ikke at 299 kr er så veldig billig. WipEout: Pure, og Ridge Racer selges for hundrelappen enkelte stedet. Mario kart: Double Dash!! selges til langt under 299 kr, og Mario Kart 64 selges til under hundrelappen. Tipper samtlige Nintendo-fanboys hopper i taket nå.
Blue--Sky Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Bilspill ? Latterlig pris ? I all verden. Et resirkulert N64 spill til "bare" 300kr, som sikkert er Mario Kart nr.15 i rekken ? Okeeeey. Tydelig at folk har for mye penger. 6700447[/snapback] Det finnes bare 5 Mario Kart-spill, men det finnes til gjengjeld 70 Mario-spill. On topic: Synest ikke at 299 kr er så veldig billig. WipEout: Pure, og Ridge Racer selges for hundrelappen enkelte stedet. Mario kart: Double Dash!! selges til langt under 299 kr, og Mario Kart 64 selges til under hundrelappen. Tipper samtlige Nintendo-fanboys hopper i taket nå. 6712890[/snapback] Etter min mening er mariokart DS mye bedre en Double Dash til GC.. Mario kart ser ganske enkelt nydelig ut på ds lite.. btw:Testa "gamle" dsen i dag.. forferdelig stor den har blitt og for noen grå og triste skjermer Ds lite er rett og slett utrolig mye bedre Blir i godt humør av og spille på lite, sitter bare og smiler mens jeg spiller
ddahlez Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Har selv en psp, men fikk spille Mario Kart og ble frelst. Makan til underholding, selv om da grafikken var kornete. Men hvem bryr seg, spill videre!
Monkeyboy Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 (endret) Var innom elkjøp carl berner og der selger de Mario Kart til 299 Helt rått spill. Grafikken er jo nydelig, og hvem sa at bilspill ikke er bra på ds? 6700306[/snapback] Har vært en gang tidligere på Elkjøp på Carl Berner for å få kjøpt Mario Kart, da var de utsolgt. Hadde de mange kopier av spillet nå? Gidder ikke å dra opp dit en gang til for å bli skuffa. edit: skriveleif Endret 21. august 2006 av Monkeyboy
HFL Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 (endret) kjøpte det på lefdal for 350, elsker spillet=) <3 men tok ikke så veldig lang tid å spille gjennom da, har spilt gjennom alle mission-banene( 1 til 3 stjerner på alt ) + alle cupene på båte 50, 100 og 150, gikk gjennom spillet på en helg... men multiplayer er jo seff dritgøy, og Battle er også ganske fett=) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): de kunne vært litt mer oppfinnsomme på hva de gir deg når du har klart no da, greit at du får nye karakterer i starten, så en ny bil til hver, men etter en eller annen cup fikk jeg "you can now chose from 7 different kart's!" trodde at alle karakterene skulle ha 7 forskjellige biler å velge mellom, men ble skuffa da jeg så at det bare åpna for de samme bilene for alle karakterene.. ( så mario kan bruke bowser sine biler osv ) Endret 21. august 2006 av HFL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå