Moskus Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 God morgen! Jeg tenkte at i dag er det dagen for å installere Office 2007 Beta på jobb-PCen (er så lei at epost kommer raskere til mobilen enn til Outlook ). MEN: Hvis det ikke er en suksess, eller når prøveperioden utløper, er det da enkelt å få tilbake Office 2003 som jeg bruker i dag? På forhånd takk for hjelpen!
spiderworm Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 God morgen! Jeg tenkte at i dag er det dagen for å installere Office 2007 Beta på jobb-PCen (er så lei at epost kommer raskere til mobilen enn til Outlook ). MEN: Hvis det ikke er en suksess, eller når prøveperioden utløper, er det da enkelt å få tilbake Office 2003 som jeg bruker i dag? På forhånd takk for hjelpen! 6697628[/snapback] Skal bare være å avinstallere Office 2007 og installere Office 2003 igjen. Har gjort dette ett par ganger selv, så lenge jeg ikke fjerner kataloger e.l manuelt fjernes ikke det du har av instillinger, e-poster, kalender avtaler osv. Kan sikkert være greit å ta en backup i alle tilfelle, men hos meg har det ihvertfall gått smertefritt ved flere anledninger.
kjeklulf Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Det er ikke noe problem å kjøre 2003 og 2007 parallellt. Det eneste du ikke kan ha to ulike versjoner av er Outlook.
Moskus Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 Ja, jeg fant ut det. Selv om jeg trodde jeg hadde valgt "Uninstall previous versions"... :s Nåja, det fungerer iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå