Gå til innhold

F.E.A.R nye bilder fra PS3


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er faktisk overasket over hvor mange som tror på alt det bullshit som sirkulerer om PS3.

 

At den kommer til å være dårligere en 360??

 

Det kan jeg vanskelig tro. Ikke fordi jeg er en stor PS3 fan boy. Er det at 360en er ikke SÅ fantastisk. Å vel, playstation leverer stort sett varene. kanskje ikke som de første sprøytet sony gir ut om en konsoll. men mer det som kommer nærmere release.

 

PS3 vil se ivertfall like bra ut som 360. Siden den faktisk har bedre hardware. Du kan twiste og vende på de tekniske tallene så mye du vil. PS3 er sterkere rent hestekreftmessig en det 360 er.

Lenke til kommentar
Håper det der kommer til og forbedre seg endel, ikke akkurat den beste grafikken jeg har sett i spill.

det er jo nesten dårlig reklame for PS3 det der

6697024[/snapback]

Hva trodde du var grunnen til at avanore laget dette topicet.

 

Han har en 360 som han har skrøtt veldig av

Han har nettopp fått seg en DS som i hans øyne er en revolusjon

 

Tror du virkelig han er her for å gjøre god reklame for PS3?

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk overasket over hvor mange som tror på alt det bullshit som sirkulerer om PS3.

 

At den kommer til å være dårligere en 360??

 

Det kan jeg vanskelig tro. Ikke fordi jeg er en stor PS3 fan boy. Er det at 360en er ikke SÅ fantastisk. Å vel, playstation leverer stort sett varene. kanskje ikke som de første sprøytet sony gir ut om en konsoll. men mer det som kommer nærmere release.

 

PS3 vil se ivertfall like bra ut som 360. Siden den faktisk har bedre hardware. Du kan twiste og vende på de tekniske tallene så mye du vil. PS3 er sterkere rent hestekreftmessig en det 360 er.

6697040[/snapback]

 

Du er kanskje ikke en stor fanboy men kanskje en liten en? :)

Vi snakker ikke om hardwaren til PS3 i denne tråden gjør vi? Vi ser på bildene av F.E.A.R som ikke ser så bra ut. Nå lyver bilder ofte og disse kan være tatt med et dårlig kamera. Men hvis F.E.A.R ser så dårlig ut som disse bildene her på PS3 så er det virkelig dårlig.

Lenke til kommentar

Avanore: vil heller si at det er programmer-folka som er dårlige, eller?

 

Bromlexl: Nå er de to konsollene (X360 og PS3) forskjellig bygd opp. Greit, PS3 har Cell-cpu'n med 2 terraflops mot X360 1 terraflops CPU.. Men f.eks: Hva hjelper det med en 600THz CPU når man har et GF MX2 64MB skjermkort? Men altså, det jeg selv har konkludert med etter litt tenking er at de to konsollene vil prestere like godt.

 

Edit: ugh, trøtt..

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar
Jeg er faktisk overasket over hvor mange som tror på alt det bullshit som sirkulerer om PS3.

 

At den kommer til å være dårligere en 360??

 

Det kan jeg vanskelig tro. Ikke fordi jeg er en stor PS3 fan boy. Er det at 360en er ikke SÅ fantastisk. Å vel, playstation leverer stort sett varene. kanskje ikke som de første sprøytet sony gir ut om en konsoll. men mer det som kommer nærmere release.

 

PS3 vil se ivertfall like bra ut som 360. Siden den faktisk har bedre hardware. Du kan twiste og vende på de tekniske tallene så mye du vil. PS3 er sterkere rent hestekreftmessig en det 360 er.

6697040[/snapback]

Denne tråden handler om ETT (ja, bare ETT) spill som kommer til PS3, ikke konsollen som helhet. Er vel ingen som har rakket ned på hverken PS3 eller påstått at 360 er en bedre konsoll, men skal vi tro bildene vi har sett til nå, ser spillet bedre ut på 360 enn PS3. PS3-versjonen har tross alt nylig blitt annonsert, og det er ikke sikkert utviklerne har brukt like mye tid og ressurser på denne versjonen foreløpig.

Ikke ta helt til tårene og tro at det er en ny antiSonytråd bare fordi man klager på grafikken på ett spill.

Lenke til kommentar
PS3 vil se ivertfall like bra ut som 360. Siden den faktisk har bedre hardware. Du kan twiste og vende på de tekniske tallene så mye du vil. PS3 er sterkere rent hestekreftmessig en det 360 er.

6697040[/snapback]

Men det er ikke alt som teller. Takket være eDRAM og FP10 har Xbox360 mulighet for veldig rask float point HDR. Mens på PS3 tar dette raskt et veldig stort hit med mindre dem bruker XDR pool'en til å dele på båndbredde trykket, men det vil da kreve ekstra arbeid. PS3 har heller ikke native støtte med å bruke MSAA sammen med FP HDR noe som da også vil kreve ekstra arbeid.

Det kommer da ann på hva utviklerene prioriterer, HDR, MSAA, framerate.. hvor mye arbeid og penger dem er villige å legge ned i PS3 utgaven.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Dette ser dårlig ut, men det er nok mest sannsynlig bare bilder fra en tidlig versjon som er langt fra ferdig.

 

Bromle: Du begynner å virke som en PS3 fanboy når du angriper Avanore for å ha en Xbox 360. Før E3 så var Avanore veldig misfornøyd med så å si alt ved Xbox 360en sin og snakket om at PS3 var den første next gen maskinen som kom, noe som virker å ha endret seg en del nå da etter Sonys E3 konferanse, som ikke akkurat var gode reklame for Sony.

Lenke til kommentar

Det må være lov å like den ene konsollen bedre enn de andre uten å bli kalt "fanboy", så lenge man kan begrunne det.

 

Jeg har x360 og er fornøyd med den. Den gir meg det jeg vil ha til en overkommelig pris. Gjør det meg til en fanboy? Absolutt ikke. Er jeg noe mer fanboy hvis jeg mener at prisen er høy for en PS3 siden jeg primært er ute etter en spillkonsoll og ikke et multimediesenter? Nei, det synes jeg ikke.

 

I stedet for å kalle hverandre for fanboys synes jeg heller vi skal arrestere ”motstanderen” på et saklig grunnlag. At folk heller mot forskjellig konsoller er dessuten naturlig siden noen er ute etter grafikk, for noen betyr pris mer enn for andre og noen er ute etter bestemte eksklusive spilltitler. Subjektiv argumentasjon er derfor vanskelig å unngå.

 

On topic: Det var forskjell på bildene ja. I verste fall for PS3 kan det hende at utvikleren ikke tar seg tid til å tilpasse spillet for denne konsollen og at det dermed blir seende bedre ut på en x360 som er enklere i arkitekturen. Jeg tror imidlertid enten at bildene for PS3 ikke er representative eller at dette er en tidlig versjon av spillet som vil forbedres en del til lansering.

Lenke til kommentar

_Astron_: du er en smart person, og det hadde vært supert om jeg hadde klart å alltid holde meg saklig. Dessverre så går det ikke helt sånn hver gang. :(

 

Ellers kan det jo sies at hvis Fear vil se ut som på bildene her på PS3 og være bedre på PC og xbox 360, da må nesten forklaringen ligge i hastverksarbeide, og det faktum at det er en del lettere å porte spill fra PC til Xbox 360 enn det er fra PC til PS3.

Lenke til kommentar

Dette kan da ikke stemme... grafikken ligner mer på en tidlig versjon av CS...

 

Merkelig om dette stemmer syns jeg...

 

Og så var det en der oppe som skrev at grafikken på en god pc er lik den vi ser her på ps3.. det et er om jeg har forstått personen riktig kun bullshit. Grafikken på F.E.A.R på min pc er som på x360 bildene...

Lenke til kommentar

henger meg litt med her.

som det var sagt tidligere.

Dårlig grafikk i spillet? Og så? Gameplay folkens.

Men. Det er som sagt mangen ting som kan ha med det å gjøre( hastearbeid, dårlig utnyttelse av hardwaren)

 

Er like morsomt å se hver gang det kommer ny konsoll ut på markedet.

Folk vil ha grafikk. Folk kjøper konsollen. Og de blir skuffet.

Dere må tenke... Det kan ta TID før produsentene greie utnytte en konsoll 100% i spill.

 

Og slutt med den ps3 vs xbox360 krangelen.

Det er ikkje grafikken/hardwaren det går på.

viss det er det som gjelder. Spill på pcen.

Man kjøper den konsollen som har de spillene som man vil spille.

 

Jeg selv skal ikkje ha ps3 eller xbox 360 på grunn av lite penger.

 

Og jeg håper de fikser litt mer på F.E.A.R så ikkje alle dere blir skuffet når det blir releaset.

 

This is just some words from little XeLix. Peace

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...