Jump to content
Sign in to follow this  
-Alex-

Steel Sound headset knakk, hva gjør jeg?

Recommended Posts

Hei, hva skal jeg gjøre når jeg har klart å knekke ett 1 mnd. gammelt Steel Sound 5h headset? Sendte mail til MPX og de sa at det ikke gikk på garantien. Et slikt headset burde jo tåle å falle i gulvet!

Hei, hva skal jeg gjøre når jeg har klart å knekke ett 1 mnd. gammelt Steel Sound 5h headset? Sendte mail til MPX og de sa at det ikke gikk på garantien. Et slikt headset burde jo tåle å falle i gulvet!

6695776[/snapback]

så jo ganske solid ut det headsetet der. Men kansje det spørs hvordan det landet. Hvor på headsetet er det knekt da?

Se bildet. Hedsettet tåler egentlig utrolig lite! Ledningen også er sykt tynn.

6696134[/snapback]

of course skulle det brekke på den værst tenkelige plassen. Prøvd med noe så simpelt med sterk teip, eller prøvd å lage en egen patent? Hvis det ikke var så utrolig dyrt, så kan du jo kjøpe et nytt istedet. Koss sine headset har jeg hørt skal være bra. Og tåler forhåpentligvis litt mer :)

Edited by Brian_N

Har et par koss som har knekt 3 ganger!

Har bare sendt det inn og fått det fikset.

Prøv det du!

6696273[/snapback]

hahaha, hvordan klarer du å brekke det 3 ganger. Hopper du på det eller? :D

Dæven... Mista du den eller kasta du den i bakken? :p Har samme headsettet selv og det er ikke akuratt veldig tynt der hvor du beskriver at den brakk... Skal ihvertfall ikke være tynt nok til å brekke bare om du mister det i bakken. Sikker på at det ikke var noen skade der fra før av? Evt. fra en annen gang du har mista den i bakken eller når du fikk den levert fra posten?