Gå til innhold

Ari Behn tråden


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går ut fra at noen her fikk med seg den siste Først&Sist-episoden hvor Robbie Williams var med, hvor Ari Behn prøvde å være morsom ved å spøke om Robbies mor. Jeg tror aldri jeg har vært mer pinlig berørt i hele mitt liv. Her har vi en representant for kongehuset som driter seg så loddrett ut som overhodet mulig at til og med Sven-O burde blitt imponert. Jeg visste at Ari var en tufs fra før, men i det øyeblikket frarøvet han vår sørlandske kronprinsessefar tronen som semikongelig kronidiot nummer en. Jeg håper ingen flere utlendinger fikk det med seg.

 

Min tante hadde en prat med mannen under en bransjefest hos et forlag før han traff Mærtalåis, og da fremsto han visstnok som sindig og jordnær. Noe har visst gått til hodet på ham i det siste.

 

På den positive siden kan det jo nevnes at han har en Delorean.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Han har da selvironi, da. Noen som har sett Lange Flate Ballær? Der flyr han rundt og overdriver sin vanlige (og ganske sleske) oppførsel ganske mye. Han er mannen man elsker og hater :D

6693968[/snapback]

 

Jeg tror at han ikke skjønte at det var en parodi på ham selv. Han trodde nok at "Yay, jeg blir skuespiller", og var med på det meste. Zwart hadde han nok fått ham med på en nakenscene med en ku hvis det skulle være nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...