Jump to content
Sign in to follow this  
Empire of the Sub

HW-Lan 06: Proteinfabrikken som sponsor?

Recommended Posts

Hei, jeg bare lurte på hva proteinfabrikken har å tilby?

Jeg mener, det å selge proteiner/kreatin/gainer på et lan er vel kanskje litt drøyt, men siden de har masse annet godsaker tenkte jeg å spørre..

Takker.

Hadde vært interessant å høre om det ja. Kan se hva jeg finner ut i kveld. Skal ta en telefonsamtale med CWH uansett.

Det kommer vel ikke til å strømme over med proteiner og slikt nei.

Derimot har dem svært mange forskjellige typer sports og næringsdrikker dem skal vise. I tillegg har dem koffeindrikker som mange har spurt om. Jeg fikk vareprøver for en stund siden, og nå er kanskje tiden inne for å ta en test? Noen som kunne tenke seg å være med på et lite smakspanel?

Det kommer vel ikke til å strømme over med proteiner og slikt nei.

Derimot har dem svært mange forskjellige typer sports og næringsdrikker dem skal vise. I tillegg har dem koffeindrikker som mange har spurt om. Jeg fikk vareprøver for en stund siden, og nå er kanskje tiden inne for å ta en test? Noen som kunne tenke seg å være med på et lite smakspanel?

6715299[/snapback]

Jeg kan gjerne tenke meg det :)

Hadde kanskje ikke vært så dumt med noen koffein drikker for oss i crewet, så de som har legst skift kan holde seg våken :D

Hadde kanskje ikke vært så dumt med noen koffein drikker for oss i crewet, så de som har legst skift kan holde seg våken :D

6719466[/snapback]

Fint hvis det blir å få kjøpt der ja, det kan bli ganske slitsomt å være oppe ganske lenge ja :)

Tror pwr har det lengste skiftet, så de kan trenge det :p

6720799[/snapback]

Event har ganske så lange skift de og :) Men skal ikke si sikkert hvem som har lengst. Det er hvertfall noen som har ganske lange skift, alle trenger sikkert littegrann uansett ;)

Litt off topic karer ? :)

Er det flere som vil være med på prøvesmaking?

Dette er bl.a. også den koffeindrikken som blir å få kjøpt på LANet.

...personlig sverger jeg til kaffe.. ;)

Hvor mange trenger du? Er de med de som har sagt seg interessert?

- Regner med at det da er forumbrukere som skal teste...

Erdu ikke sterk nok til å holde deg våken uten? hehe

6729661[/snapback]

Er ikke -du- mann nok til å være morsom LOL!: ________)) )))

Tja.. noe proteinbutikker også pleier å selge, er koffeintabletter/drikk, noe som vil passe UTMERKET til å selge/reklamere for på LAN ;)

6730676[/snapback]

Noe som også vil skje på dette LANet.. ;)

Sign in to follow this  

• Create New...