Gå til innhold

ATi Radeon 8500 fra Komplett


Grimmy

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som har fått dette kortet fra komplett.no. Hvis det har seg slik at de ikke har fått kortet i det hele tatt, så lurer jeg på om det er noen som vet når de kanskje kan få det.

Jeg bestillte dette kortet hos de i oktober, nå har det blitt utsatt ganske lenge. Det er litt små irriterende å se at noen her har fått et slikt kort.

Men det virker som om de er av merket Club3D? eller.no

 

Setter pris på alle svar som er relevante ;o)

 

God Jul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kortet fungerer glimrende!!!!

 

Skal måle 3dmark2001 nå snart, men jeg måtte selvfølgelig laste det ned igjen, så det taaar litt tid...

 

Dette er sikkert kun PSYKISK, men.... det ser så mye BEDRE ut i 2D, enn GTS kortet mitt, som forøvrig blir dytta inn i ei ny maskin jeg bygger for salg.

 

Hva er vel bedre enn mørkt ute, regnvær, og sitte inne med et nytt RADEON 8500? Morsomt dette!!

Lenke til kommentar

Jeg beukte powerstrip til og finne klokkingen på kortet med, Brukte det også til og overklokke det med,Er det noen som har merket noen høy tempratur på kortet, Jeg har kjent på mitt under hard kjøring og minnet var ikke noe varmt i det hele tatt, kjente på baksiden av gpu og det var heller ingen varme der heller.

Jeg kjører med original kjøling

Det var ingen spill med mitt,bare driver og windvd

Ati Radeon 8500 rules!

 

_________________

AMD T-Bird 1400

ECS K7S5A sis735

512Mb micron pc2100 DDR

ATI Radeon 8500 (Club 3d)

IBM 75gxp 60Gb

SB Live!1024

 

[ Denne Melding var redigert av: sub1343 på 2001-12-21 20:02 ]

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk bare spillt Civilization 3(ikke det at det er noe heftig 3d her) og Return to Castle Wolfenstein (funka fint hos meg, kul grafikk) og Max Payne (det er bare sjefs)

Skal teste flere spill hvis jeg får tak i noen som gir seg ut til å ha psycho 3d grafikk :eek:)

Men jeg har ikke hatt noen problemer med det, fikk 8442 i 3DMark 2001 i følge en kompis så er det ganske bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...