Gå til innhold

Film: Mengaloth film trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi skal få den med norsk, engelsk og kanskje tysk tekst først. De kan ta litt tid, fordi det er venner og kjente som skal hjelpe oss. Som du sikkert skjønner er ikke Mengaloth en stor produksjon(selv om det kan se slik ut). Vi er bare to personer som holder på med filmen på vår fritid og den er dermed en svært liten del av livet vårt. Ha litt tålmodighet, litt til :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er fra Sokndal, og er ekstremt stolt over hva mine medborgere har fått til. Jeg så filmen to ganger på kino og kjøpte DVDen så fort den kom ut for salg.

 

Jeg hadde sett og kjøpt filmen, uansett kvalitet for og støtte opp, men noe slikt som Mengaloth ble. Hadde jeg aldri forestilt meg. Jeg koser meg hver gang jeg ser filmen. Ikke bare kjenner jeg mange som er statister og skuespillere men jeg kjenner igjenn plasser de filmer på, og slike ting. Utrolig gøy. Og historien syns jeg heller ikke er værst, hvertfall ikke til og være laget av "amatører".

 

Mener også at det var noen turister som var og gikk tur, og fant noen skjelett hoder på noen stokker som sto i ring. Og tipset Dalane Tidene (lokal avisen) om dette. Oppslaget ble vel noe "Satanister i Sokndal?" eller noe sånt. hvis trådstarter har tatt var på dette hadde det vært morsomt og sett. :)

 

Må si dere gjorde en stårlende jobb Raymund!

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar

Hahaha akkurat det samme skjedde i Bergen. Eller.. noe lignende. En jeg kjenner hadde en skoleoppgave, så de gikk opp på fløyen (Dere vet hva det er ikke sant? Dere bør det iallefall) og så laget de satanist symboler (oppned kors og en slik stjerne osv) av pinner og stokker. Det ble funnet av noen turister, det ble tipset til Bergens Tidende, og så var det spekulasjoner om satanist kultur i Bergen. Og som mange kjenner i historien, Bergen hadde jo et lite sånn miljø (Les: Greven osv) og Åsane kirke ble jo brent ned.

 

Og forresten! Der har dere tittelen på deres neste film:

"Satanister i Sokndal"

Lenke til kommentar

Hei på deg Eric Fersjo Næsvoll !

Navnet mitt er forresten GROVT skrevet feil i ditt innlegg :D

 

Edmund,

:!: Det er korrekt at noen trodde det var satanister på ferde i lille Sokndal med 3400 innbyggere! Det ble en liten notis i avisen, og vi har tatt vare på den avisen. Husker ikke i farten hvor avisen er, men kan kanskje legge det ut på nettsiden når jeg finner den.

 

Og ja, du er på bestillingslisten hvis du har sendt mail. Det var vel du som var fra Fyllingsdalen? (Legger ikke ut hele navnet ditt her)

 

Neste opplag av DVD'en kommer snart. Vi skal på tirsdag jobbe med dette. Det blir litt ekstra bonus + bedre meny på DVD'en.

Endret av CZ28
Lenke til kommentar

Huff. Dere er pengegriske. :p Dere lager jo stadig en forbedret versjon ser det ut som, og dermed vil vel alle de som har kjøpt tidligere versjoner, kjøpe den nyeste igjen og dere blir rike :wee: Jeg er også interessert i denne DVDn bare så det er sagt, men må vente på utbetalingen av stipendet.

Lenke til kommentar
Hei på deg Eric Fersjo Næsvoll !

Navnet mitt er forresten GROVT skrevet feil i ditt innlegg  :D

 

Edmund,

:!:  Det er korrekt at noen trodde det var satanister på ferde i lille Sokndal med 3400 innbyggere!  Det ble en liten notis i avisen, og vi har tatt vare på den avisen.  Husker ikke i farten hvor avisen er, men kan kanskje legge det ut på nettsiden når jeg finner den. 

 

Og ja, du er på bestillingslisten hvis du har sendt mail. Det var vel du som var fra Fyllingsdalen? (Legger ikke ut hele navnet ditt her)

 

Neste opplag av DVD'en kommer snart. Vi skal på tirsdag jobbe med dette. Det blir litt ekstra bonus + bedre meny på DVD'en.

6933143[/snapback]

Jepp det stemmer det :w00t:

Lenke til kommentar
Hei på deg Eric Fersjo Næsvoll !

Navnet mitt er forresten GROVT skrevet feil i ditt innlegg  :D

 

Edmund,

:!:  Det er korrekt at noen trodde det var satanister på ferde i lille Sokndal med 3400 innbyggere!  Det ble en liten notis i avisen, og vi har tatt vare på den avisen.  Husker ikke i farten hvor avisen er, men kan kanskje legge det ut på nettsiden når jeg finner den. 

 

Og ja, du er på bestillingslisten hvis du har sendt mail. Det var vel du som var fra Fyllingsdalen? (Legger ikke ut hele navnet ditt her)

 

Neste opplag av DVD'en kommer snart. Vi skal på tirsdag jobbe med dette. Det blir litt ekstra bonus + bedre meny på DVD'en.

6933143[/snapback]

 

Var kanskje litt rask i svingende Raimond. :p

 

Men lager dere ny verisjon forholdt til den jeg allerede har kjøpt?

Lenke til kommentar
Huff. Dere er pengegriske. :p Dere lager jo stadig en forbedret versjon ser det ut som, og dermed vil vel alle de som har kjøpt tidligere versjoner, kjøpe den nyeste igjen og dere blir rike :wee: Jeg er også interessert i denne DVDn bare så det er sagt, men må vente på utbetalingen av stipendet.

6933922[/snapback]

 

Nei, ikke pengegriske, bare elendige til å planlegge. :) Det første opplaget ble laget i all hast, fordi vi lovte å selge filmen under "Strannadagen" her i Sokndal i august. DVD'ene kom fra Oslo til Sokndal kl.14, og kl.15 samme dag skulle vi selge dem på en stand... :ohmy: Derfor hadde vi ikke selv sett DVD'en. Vi ønsker bare å forbedre det vi ikke var fornøyd med. Det gjelder f.eks. kommentatorsporet som har falt ut av menyen, men fremdeles er å finne hvis du velger språk2 på DVD-spilleren. Kommentatorsporet skal få egen knapp. Vi har også i etterkant hørt at flere kunne ønske mer "knall og fall-klipp". Dette legger vi på, men legger det samtidig gratis ut på hjemmesiden vår. Vi vil også ha norsk, engelsk og kanskje tysk tekst på filmen. Dette gjør vi også etter mange hendvendelser.

Endret av CZ28
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...