Gå til innhold

Film: Mengaloth film trailer


Anbefalte innlegg

Vel at det kan bli en julepresang kanskje er mulig i følge siden deres.

 

-De første 250 DVD'ene gikk unna på to uker,

uten noen særlig reklame på forhånd her i Dalane,

sør-Rogaland. Interessen for filmen er stor, og vi

får stadig hendvendelser om når neste utgave er klar.

Dette skjer sannsynlig før jul. Følg med på denne

siden. Den nye utgaven vil inneholde flere morsomme

feil og flauser, samt norsk, engelsk og kanskje tysk

tekst. Dere som har kjøpt forrige utgave kan snart

laste ned tilleggsmaterialet på denne siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Paul Magnus Lundø er regissøren av Mengaloth. Han er i Oslo og får den over på DVD. Han gir meg sjelden tilbakemelding på hvordan det går. Han har heller ikke noe særlig tilgang til internett. Utrolig nok er han også svært sjelden tilgjengelig på telefon. Sender meldinger, og ringer stadig, men bare av og til får jeg svar. Dermed er jeg i samme bås som resten av dere, og stiller spørsmålet : NÅR KOMMER NESTE UTGAVE UT? Har endret setningen på vår hjemmeside og skrevet av vi ikke vet når neste utgave kommer. Jeg tør iallefall ikke love noe. Håper Paul har noen nytt. Men nå vil jeg stresse ned og feire jul :D

 

Budsjettet på 15.000 kr. var tatt av egen lomme, etter å ha spart i 3 år. Men vi passerte glatt 15.000 i løpet av alle årene vi spilte inn... Men det har vi ikke noe rent tall på. Kanskje bortimot 150.000 inkl. alt utstyr som vi kjøpte.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Budsjettet på 15.000 kr. var tatt av egen lomme, etter å ha spart i 3 år. Men vi passerte glatt 15.000 i løpet av alle årene vi spilte inn... Men det har vi ikke noe rent tall på. Kanskje bortimot 150.000 inkl. alt utstyr som vi kjøpte.

7446541[/snapback]

 

Så dere brukte 150.000 fra egen lomme ??

 

Utrolig bra iallefall ! Vurderer å kjøpe DVD'en :D

Vi har drevet med vår egen amatørfilm i litt over etogethalv år, er akkurat ferdig nå. Ligger en del etter dere med kun 25 minutter, men så hadde vi bare et budsjett på rundt 500 kroner. Vi har fått spesialtillatelse (for lang til å være med i konkurransen) til å vise den på UKM i Kongsvinger 10. februar, så da er det bare å stikke innom ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...