Gå til innhold

Noe bra punk/rock?

Punk/rock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Skrevet
Har de ikke kasta inn håndklet? I så fall er det synd, for "dorkrockcordrod" (?) er en veldig god plate.

de har desverre det. den heter forøvrig dorkrockcorkrod. og den ér veldig god, slik som alle de andre skivene! :D

Skrevet
vet ikke om det er sagt før, men RAMOOOOOONES.

haha. de er morsomme

Morsomme? Kanskje i 12 sekunder. Så er de bare latterlig kjedelige resten.

Gode er de ihvertfall ikkje :tease:

Skrevet
Pixies, genialt band som faktisk er favoritten min for tiden.

argh. det er derfor jeg ville lage en pønxtråd. her er det jo mer rock det går i. men moderatorene sa nei, da jeg kunne jo bare bruke denne rocketråden. heh.

men ja jo for all del. Pixies er et bra band! og Surfer Rosa er knall. spesielt Where Is My Mind? :)

• 1 måned senere...
Skrevet
Hva skal man starte med av Bad Religion?

alt fra Generator og bak er ok. dersom det står "Atlantic Records" på coveret, så burde du nok holde deg unna.

Skrevet (endret)

Hvis det ikke er nevnt vil jeg anbefale Suicidal Tendencies. Det er ikke ett reint punk band akkurat, men de par første cd'ene er veldig/ganske preget av skate og hardcore punk. Bandet spiller hovedsaklig en blanding av thrash metal og skate punk.

Sjekk ut albumene Sucidal Tendencies og Join The Army . Resten av de albumenederes er mye mer Thrash inspirert.

Endret av Sindre :)
  • 1 måned senere...
Skrevet

The Offsping og Anti-Flag er to punkband jeg har sansen for. The Kids Aren't Alright er en sang jeg anbefaler på det sterkeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...