Gå til innhold

Hva slags tullinger jobber på Posten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror de muligens har en avtale med dysleksi forbundet for rekrutering av personell.

Eller som mitt lokale bud sa så fint her om dagen , de har ansatt noen dreserte ape katter som ikke kunne norsk på sorteringa.

6694986[/snapback]

 

Siden du nevner dysleksi, kan jeg nevne for deg at "ape katter" som du kaller det, skrives apekatter, i ett ord.

Det samme gjelder "Dysleksi forbundet".. lær deg det! OK?? ETT ORD!!

 

En ting til.... dresserte... med TO R'er....

 

Ja, jeg vet at dette er usaklig innlegg.. skyt meg---

Lenke til kommentar
Tror de muligens har en avtale med dysleksi forbundet for rekrutering av personell.

Eller som mitt lokale bud sa så fint her om dagen , de har ansatt noen dreserte ape katter som ikke kunne norsk på sorteringa.

6694986[/snapback]

 

Siden du nevner dysleksi, kan jeg nevne for deg at "ape katter" som du kaller det, skrives apekatter, i ett ord.

Det samme gjelder "Dysleksi forbundet".. lær deg det! OK?? ETT ORD!!

 

En ting til.... dresserte... med TO R'er....

 

Ja, jeg vet at dette er usaklig innlegg.. skyt meg---

6713905[/snapback]

 

pew pew, laserpistol!

 

Nå om noen dager skal jeg begynne å jobbe på posten, da skal jeg nok få orden på saker!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Selv om jeg bare skal sortere brev og pakker =( Men jeg takler ikke dårlig skrift, så skriv pent!

Lenke til kommentar

Det at posten de siste ti-femten årene har lagt ned en dullion postkontor og åpnet post-i-butikk hvor de som jobber ikke aner hva post er for noe, kan ha noe med saken å gjøre.

 

i tillegg har jo posten sagt opp så mange ansatte at de må leie inn adeccovikarer til å gjøre jobben stort sett overalt. Da er det faktisk ikke rart at ting går galt innimellom.

 

(ja jeg har jobbet i flere avdelinger i posten, både som lokalt opptrent vikar, og som adeccovikar...)

Lenke til kommentar

Dere bør ikke gå ut med fullt navn og kritisere posten.

De har svartelister for folk som går ut med kritikk på div. diskusjonsforum (Du har jo brukeren "Posten" på dette forumet).

 

Sannsynligvis vil fra nå av alle pakker som havner på en postterminal merket med mottaker Erik S*** G*** bli sendt til Hammerfest, deretter tilbake til Oslo og deretter bli sendt en siste gang til Stavanger før den følger "normal" rute.

Slik vil de prøve å tie oss, samt. vise muskler

 

Stemmer ikke dette, lilleninni? Du som har jobba i Posten? Du kan vel bekrefte at de har (og bruker) slike svartelister? ;D

Lenke til kommentar
Dere bør ikke gå ut med fullt navn og kritisere posten.

De har svartelister for folk som går ut med kritikk på div. diskusjonsforum (Du har jo brukeren "Posten" på dette forumet).

 

Sannsynligvis vil fra nå av alle pakker som havner på en postterminal merket med mottaker Erik S*** G*** bli sendt til Hammerfest, deretter tilbake til Oslo og deretter bli sendt en siste gang til Stavanger før den følger "normal" rute.

Slik vil de prøve å tie oss, samt. vise muskler

 

Stemmer ikke dette, lilleninni? Du som har jobba i Posten? Du kan vel bekrefte at de har (og bruker) slike svartelister? ;D

6723645[/snapback]

 

 

:nei:

Lenke til kommentar

"REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM "

 

Dette er det værste jeg veit, tar minst 24 timer før den kommer seg til postkontoret, ofte 48 timer. Men det er sånn alltid, så det er vel SOP.

 

Har aldri mistet noe i Posten jeg, er sånn sett fornøyd. Men de som virkelig fortjener ris på bak er DHL, ikke folkene som jobber der, men rutiene dems. De nekter å ringe før de skal levere, og de leverer kun på dagtid. Og nei, jeg har ikke noe valg.

Lenke til kommentar
Men de som virkelig fortjener ris på bak er DHL, ikke folkene som jobber der, men rutiene dems. De nekter å ringe før de skal levere, og de leverer kun på dagtid. Og nei, jeg har ikke noe valg.

6724312[/snapback]

 

For ikke å snakke om at hvis du ikke kan være hjemme, og ber dem levere på jobben istedet, så klarer de ikke det heller. Når du ringer for å spørre hvor pakken er, forklarer først sentralbordet at du ikke var hjemme da budet var der. om du da klarer å få dem til å komme etter arbeidstid samme dag, begynner budet også å kjefte for at du ikke var hjemme da han banket på. og er ute av stand til å forstå konseptet "jeg vet at jeg ikke var hjemme, det var derfor jeg ba dere om å komme på jobben istedet..." suppehuer i DHL!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...