BareGjest Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Hvorfor spawner jeg ALLTID i bunnen av hangaren på begynnelsen av en runde?!?! Jeg mener ALLTID! Får jo aldri blitt med på kappløpet mot chopper og annet snadder!!
osmoen Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Velg det andre spawnpointet på båten. Gjerne den til høyre :O)
BareGjest Skrevet 16. august 2006 Forfatter Skrevet 16. august 2006 Spiller ingen rolle hvilken jeg velger - begynner alltid i bunnen.
hightow Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg har ikke hørt noen andre har hatt det problemet. Har du alltid hatt det problemet? Enten velger du det samme spawnpunktet hver gang, eller så tror du at du velger det andre spawnpunktet men har fortsatt valg samme spawnpunkt, eller så er det en bug. Fyr opp et kart med hangar, velg det ene spawnpunktet, spawn, ta suicide, velg det andre spawnpunktet, spawn. Du bør dukke opp på forskjellige steder. Mer kan jeg ikke si om saken.
TheDarkListener Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Har spilt i en del hundre timer og skjønner fortsatt ikke det der .
Steina Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg også velger feil til tider, selv hvor mye jeg har spilte ^^ Men så er det et teit opplegg da, da den nederste spawnpunktet er på dekk, og øverste er under. Men på noen map er det omvendt.
hightow Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg måtte sjekke ^^ Det er det samme spawnpunktet uansett hvilket map det er. Spawnpunktet på høyre side (styrbord) er på dekk.
BareGjest Skrevet 17. august 2006 Forfatter Skrevet 17. august 2006 Hmm .. jeg spawner alltid under dekk, uansett. Må teste dette offline når jeg kommer hjem etter jobb i kveld. Takk for svar iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå