Gå til innhold

11 år gammel gutt, 45 i sko størrelse !


Kimsan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke at han ender opp med skostørrelse 72. Han er nok bare tidlig utviklet, noe som har sine fordeler og ulemper. Jeg har også samme skostørrelse som jeg hadde når jeg var tolv i en alder av snart 17 år. Jeg tror ikke jeg har vokst så veeeldig mye i høyden heller.

Lenke til kommentar
Uhm, unnskyld meg, men hvem snakker vi om? Og hvorfor? Jeg har hatt størrelse 44-46 (avhengig av merke/modell) i noen år nå, men ikke fra jeg var 11 nei. Jeg var veldig tidlig ute med å bli stor. Denne karen er vel bare enda tidligere da. Ikke noe kriminelt det.

6683727[/snapback]

 

okei, nei er bare en hissig gutt fra her hvor jeg kommer fra ;)

 

Pappa er ganske stor og lang, han har en sko størrelse på 45 !

Han er 40 år, guttungen er 11 :S

 

Jaja, ville bare se hva dere syntes jeg :blush:

Lenke til kommentar
er vel litt uvanlig, men han har vel bare kommet tidlig i puberteten eller noe

6683609[/snapback]

 

 

Kanskje det !

 

Faren hans skal visst ha ganske så store bein,gutten selv sier at faren hans har en sko størrelse på 55 !

 

Kan det stemme da? :ermm:

6683629[/snapback]

 

vist folk har så store føtter pleie di å ver svømmere :p dette er "vanlig" størrelse på basketball spillere siden di e så høge må di støtte seg bedre en oss "littleppl"

Endret av WillyWanker
Lenke til kommentar

Gutten ender vel opp med skostørrelse rundt 48-49. Det vil gi ham enkelte praktiske problem. Sko i den størrelsen pleier ikke være på salg og ligger høyt i normalpris. Mange skoforretninger har ikke større størrelser enn 46 (en rekke fabrikker stopper også produksjonen der). Han vil oppdage at produsentene er svært unøyaktige med hensyn til størrelser slik at sko oppgitt til størrelse 46 og 53 kan være like store, alt avhengig av modell og produsent.

Lenke til kommentar
Tror jeg hadde rundt 45-46 i skostørrelse når jeg var 11-12år gammel. Nå bruker jeg 49-50 (er 19år). Bestefaren min bruker vel 55 i skostørrelse, men han er svær :p  Leste om en basketspiller som brukte størrelse 65.

6685774[/snapback]

 

Holy shit :wow: 65 er jo sykt svært da....

 

Bruker 44-45, 16 år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...