Zodux Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 (endret) Hallo! Først og fremst får jeg nevne at grunnen til at jeg har postet "Natural Selection" under "Half-Life" er at det er et Half-Life Mod. Grunnen til denne tråden er at jeg lurer på et par ting: Jeg får fint stillt selve volumet på "game-lydene", om dere skjønner - Fottrinn, reloadlyder, skytelyder - absolutt alle lyder som ikke er ambience\musikk. Hvordan stiller jeg volumet på ambience og musikk i spillet? Husk at det er et Half-Life mod, så om du vet hvordan man gjør det i det originale half-lfe eller et annet mod slå gjerne til med det. På forhånd, takk! Mvh. Zodux EDIT: Typo i topic. Endret 15. august 2006 av Zodux
Monkey Spr@yer Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Du må gå inn på "Options" og deretter trykke på advanced. Så scroller du nedover til du er "Music Volume"
Footy Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 lever Natural Selection enda? oj, hakke spilt det på mange år... kommet i Source?
Monkey Spr@yer Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Natural Selection lever enda, og skal komme til Source, men da som betilngsversjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå