frontflip Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Noen som vet hvordan jeg kan starte opp min nye k800i uten simkort? Skal ikke ringe eller sende sms...' takk for svar
2rb Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Noen som vet hvordan jeg kan starte opp min nye k800i uten simkort?Skal ikke ringe eller sende sms...' takk for svar 6678759[/snapback] Dette har irritert meg på min M600i. Det er liksom ein smart-telefon, men du kan ikkje starte den uten sim-kort. Heller ikkje i Flight-mode. Hadde vært greit spessielt når du skal overføre kontaktene fra den gamle til den nye tlf via Bluetooth. --- Eg truuuur ikkje du kan starte telefonen din uten eit simkort... Har du ikkje kanskje eit gammalt liggande?
frontflip Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Greia er at den er Tele2 låst og sim-kortet kommer i posten innen 2 uker - hva faen er det egentlig? Med netcom og telenor får man jo alltid sim kortet i butikken... Ufattelig irr at jeg ikek får testa ut min ultra phete tlf før jeg får det jævla kortet... Anyway, takker for svar =)
Sweet Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 (endret) http://www.unlock.no Endret 15. august 2006 av Sweet
frontflip Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Eller ikke, når jeg "betaler" for telefonen i 12 mnd'er vil jeg benytte meg av det abb. da det er utrolig billig å ringe og send sms... Takk for svar though =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå