Gå til innhold

Film: Atlanterhavsveien (Landkaps film)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke så viktig, men i åpningstittel er OCEAN feilstavet.

 

Jeg hadde også klippet bort scenene med personen som snakker og heller bruk voice off. Litt bakgrunnsmusikk(kun musikk) gjennom hele filmen hadde vært fint, da kunne du dempet originallyden og fjernet på den måten støyen fra båten og bil.

Lenke til kommentar

Får litt "nyhets"-følelse. Ble liksom ikke helt imponert av Atlanterhavsveien... Grei nok video til å vise venner som er på besøk. Ble litt mye av og på-kjøring på fergen. Det er iallefall for meg som turist uinteressant. Bruk stativ! Litt mer musikk, og mindre støy fra biler/ferge. Ellers bra at du legger ut videoen din her. Lag flere, og ta imot tipsene du får her :D

Lenke til kommentar

Heh... denne videoen ble laget i forbindelse at jeg har en venn i Russland..

og eneste formål var å vise vedkommende omgjivelsene rundt der jeg bor..

 

Vedkommende som snakker er meg....jeg brukte voice over nede i kafeen..

(som forøverig var filmet på tilbaketuren..men redigert inn som om det var på første turen)...

 

Forøverig er dette siste scenen i en lengere film..og etter siste bildet så kommer det egentlig en end credit..som sistelåten er beregnet på..men som i denne sammenhengen var kuttet bort...

 

Valget av musikk forsvarer jeg med at jeg ville ha musikk som kunne være beskrivencde for Norsk natur..uten å være kjedelig.. så gåte med sin blanding av folketoner og rock blir et friskt pust mener jeg..

 

Den andre sangen er på en måte forsvart i at det er en oppsumering av 60 minutter film om min by,,,

 

Alle har forskjellig musikksmak og å få alle fornøyd tror jeg vil bli unulig..

 

hmm..ja ser jeg har skrevet Oacian istedet for Ocean..men det er noe jeg ikke gidder å rette opp nå...siden det er snakk om en 2 år gammel film..men takk for at du gjorde meg oppmerksom på det..

 

Takker for tilbake meldinger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...