Gå til innhold

Hva bruker DU mobilen til?


Anbefalte innlegg

Ringer og sender SMS for det meste, det holder egentlig for meg. Men bruker også Opera Mini, Msn++ Kalender, alarm osv . Bruker av og til radio/mp3 hvis jeg ikke har mp3 spiller med meg. Kameraet bruker jeg omtrent aldri.

 

Har en Nokia 6280

Endret av shaaland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min private mobil (EL71) bruker jeg mest for noen samtaler og litt MMS/SMS. Har også en pålitelig mobil som brukes kun som vekkerklokke (SXG75).

 

Ellers jobber jeg med mobiler 12t/dagen, har ansvaret for ca 1200 mobiler på jobben og er derfor ofte litt lei av alt som har med mobil å gjøre...

Lenke til kommentar

Har en Nokia E60. Den brukes til vanlig ringing, SMS, lese MMS andre sender meg, surfing og MSN (Agile Messenger)når jeg har et WLAN men ikke PC lett tilgjengelig, spilling, leke med gratisprogrammer jeg finner. Har MetrO installert, men siden jeg ikke bor i nærheten av Oslo kan jeg ikke bruke det, siden Oslo er eneste norske by tilgjengelig (synd, skulle gjerne hatt flere). Tester det nok når jeg drar dit på egenhånd en gang. Spiller litt musikk med den når jeg er på tur for moro skyld, har en Creative Zen Sleek for seriøs lytting, men når man har en morsom sang å spille for vennene sine for litt latter, fungerer mobilen godt nok.

 

Den skal også bli bluetooth-fjernkontroll for PC-en min, når jeg finner et program som kan brukes.

 

Edit: Kalender, påminning og vekkerklokke selvfølgelig.

Endret av zlappfisk
Lenke til kommentar

Ringer

SMS

(+Alarm, Kalender (bursdager), kontakter via BT til Outlook)

 

Mobil: BenQ-Siemens S68

 

Har hatt S65 i nesten to år nå. Brukte nesten ikke kamera, og fant ut at jeg stortsett ringer og sender meldinger. Derfor ville jeg prøve å gå for en enkel mobil u/kamera. S68 er tynn og lett med minimalt av ekstra funksjoner. Borsett fra at det er kjekt med Adressebok, Enhetsomregner, Alarm, Kalender og BT :-)

Lenke til kommentar

Jeg har en Nokia 6280, bruker den til å se tv over 3G, høre live musikk over 3G, sende sms, og musikk, denne bruker jeg vel å merke bare når jeg er hjemme hos mamma i sverige da den har "tre" som opperatør, og de har så utrolig mange geniale funksjoner til 3G osv, for å ikke snakke om at jeg vil kunne bruke MSN messenger på mobil GRATIS resten av hele mitt liv :)

 

Men derrimot inorge har jeg en W800i som jeg bruker til musikk, sms, litt ringing, vekkerklokke, kalkulator, kanskje ta noen bilder nå og da, og ikke minst så er lyset på den genialt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...