Gå til innhold

Noen som vet noe om dette....PLEASE HJELP


Anbefalte innlegg

håper noen kan svare meg på dette.

 

Jeg har en:

P4 2,53 Ghz

geforce TI4600

512 mb ram

 

problemet mitt er dette:

jeg sliter utrolig med fps på spill....jeg tester spilla hos broren min og han får mye bedre fps.....og han har MYE dårligere pc en meg.

 

Dette kunne seff være drivere men jeg har testet alle de beste og det gjør ikke store forskjellen....

 

På bf1942 så hadde jeg helt grusom fps men så hørte jeg fra en fyr i et forum at vis jeg kjørte ned lydeffektene så ville det går glatt.....TADDA...det gjorde det.....

 

Her kommer det store spørsmålet inn......

broren min sa at det kunne ha noe med hovedkort som har innebygd lydkort.....et eller annet feil her som gjør at det blir ræva fps.....jeg vet ingenting så derfor lurte ejg på om noen her kunen svare meg på dette.

 

kan det være noe med at jeg har innebygd lydkort på hovedkorte, noe som skaper problemer her.....ellers så hva kan det være??

 

PLEASE NOEN HJELP MEG!!

ville være kjmpe takknemelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke, men jeg har tror jeg har lest på dette forumet at it intergert lydkort tar noe sånt som 5 % ressurser fra CPU. Men jeg vil ikke tro at det skulle skape så store problemer som du har. Jeg har ikke problemer med noen spill med min pc som er svakere enn din og jeg bruker intergrert lydkort. Men noe svar på problemet ditt vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

jeg skal prøve det...takk folkens....

skal si ifra når jeg har testa det.....

må komme hjem først....

sitter på jobb.

 

kjører unreal tournament 2003 på 1600*900 og absolutt alt på highest og det går greit....men noen baner så synker fps noe helt jævelig...spes med boter...vet ikke om jeg skal egentlig klare og kjøre det så høyt på pcen min jeg....er spillet virkelig så krevenes?

 

bf1042 kan være et utviklingsproblem også da......

 

men åssen drivere bør jeg kjøre på et geforce TI4600 ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...