Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

detta har egentlig ikke noe med dette og gjøre, men er det noen som har lagt merke til at når du noen ganger(de fleste gangene) skriver en post så kommer det ingen endringer i hvor mange poster du har skrevet :S, har lurt litt på det :p

6678726[/snapback]

 

Det er fordi du poster i OT det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
detta har egentlig ikke noe med dette og gjøre, men er det noen som har lagt merke til at når du noen ganger(de fleste gangene) skriver en post så kommer det ingen endringer i hvor mange poster du har skrevet :S, har lurt litt på det :p

6678726[/snapback]

 

Det er fordi du poster i OT det :)

6679228[/snapback]

 

 

det skjer også på andre steder på forumet da :hmm:

 

:/

Lenke til kommentar

Jeg den eneste som er pisslei tykke forumnerder som leker bajaser over internett? "jeg hadde dengt han til en blodig pøl med sperm!!one1!!1!ones!1!". Nei for faen, det hadde du ikke! Du hadde sitti alene på rommet ditt og spilt wow eller nappa løken til en eller annen animasjonsdame du bruker som bakgrunn på pcen!

 

trådstarter:

Sjansen for at sort magi eksisterer er så liten at du trykt kan ta deg en bolle. Ta heller en prat med han om han ringer ofte og få han til å slutte med det tullet. Men husk å putte "kosebamsen" tilbake i buksa.

Lenke til kommentar
Jeg den eneste som er pisslei tykke forumnerder som leker bajaser over internett? "jeg hadde dengt han til en blodig pøl med sperm!!one1!!1!ones!1!". Nei for faen, det hadde du ikke! Du hadde sitti alene på rommet ditt og spilt wow eller nappa løken til en eller annen animasjonsdame du bruker som bakgrunn på pcen!

 

trådstarter:

Sjansen for at sort magi eksisterer er så liten at du trykt kan ta deg en bolle. Ta heller en prat med han om han ringer ofte og få han til å slutte med det tullet. Men husk å putte "kosebamsen" tilbake i buksa.

6688926[/snapback]

 

Word!

 

Skjønner ikke hvorfor vi skal ty til vold hele tiden...

Lenke til kommentar

å si ordet sort magi er å be om en på tryne, hva det ligger i det er noe annet.

folk hører ordet magi= så tenker de cirkus og kanin ut av hatten.

For "noen" så kan det bety å gjøre noen avhenging av stoff, ved å manipulere psyken dems. Få dem til å tro dem er en kanin etc

I verste fall så tror du det selv det personen sier, og gir det tid og effort. akkurat som å

bli kalt tykk av mobbere så fortsetter du og mobber deg selv.

Kan iallefall ikke kalles hvit magi. Ergo det er sort, hvor magisk det er?

 

Torturer personen, gjør livet til den personen enda bedre, sag av personen foten og kast personen i et bur. Tving personen til å spise halvstekte måker. Så blir personen helt helbredet.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...