Bakkem Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323507 1. Vil jeg få kompatibalasjonsproblemer(Var den riktig skrevet? ) DISSE minnebrikkene?? 2. Hvor mange ide-tilkoblinger er det på den? Jeg skal ha 1xdvd-brenner, 1xdvd-rom i tillegg til en eldre ide-harddisk..... Må jeg kjøpe noe ekstra? edit- haster! Endret 14. august 2006 av Bakkem
Tor-K-El Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Neida, så vidt jeg vet er det ingen kompabilitetsbroblemer med disse brikkene. Kortet har bare 1 IDE kanal, siden IHCR8 ikke støtter IDE lengre. Ergo, skal du ha 3 IDE enheter på, ville jeg droppet den 3. Kansje den gamle hdd din?
Bakkem Skrevet 14. august 2006 Forfatter Skrevet 14. august 2006 Neh, kutter heller dvd-romet, har flere hundre cder som eg nødig vil miste i tillegg til en playlist på 2000 sanger som ville tatt meget lang tid å bygge opp igjen =) Men er det ikke mulig å kjøpe noe slags tilleggskort som gjør at jeg får støtte for alle 3?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå