Gå til innhold

noen som syns dette bilde ser rart ut?

cmi

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo!

Satt og redigerte bilde mitt da det pluttselig slo meg at jeg syns det ser litt rart ut.. er det rart??

Ser det merklig ut lissom ?? :hmm:

post-91642-1155488248_thumb.jpg

Endret av cmi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Ja, jeg synes det så litt rart ut :p

- Dog på en merkelig måte.

Synes det var rarest i liten versjon, men klarer ikke helt å sette fingeren på hva som er rart.. Bakgrunnen kanskje? Eller de intense øynene som gjør noe med bildet.. Er ikke helt sikke jeg :p

Skrevet (endret)

Ser ut som fuglen er tatt med studiobelysning, for deretter å bli limt inn på en blå bakgrunn.

Om du ønsker inngående lærdom om lignende, kan jeg på det sterkeste anbefale å lese Katrin Eismanns bok "Masking and compositing".

Endret av Cirrrus
Skrevet

jeg var heldig, dette er ikke en utstoppet fugl, men en håndholdt, da jeg fikk komme og se på den når den var til oppforin etter og bli kjørt på av bil :)

Skrevet

Det ser ut som om det er en svart linje som ligger rundt hele fuglen. som om fuglen ga fra seg skygge på bakgrunnen. Du får antagelig samme effekt hvis du holder et utklipt bilde av fuglen ca 1 cm foran et uklart bilde av natur.

Skrevet
jeg var heldig, dette er ikke en utstoppet fugl, men en håndholdt, da jeg fikk komme og se på den når den var til oppforin etter og bli kjørt på av bil :)

6667841[/snapback]

det er ikkje en fugl, det er en ørn ;)

Skrevet
haha det stemmer nok ikke :)

Har folk som kan bekrefte at dette er tatt med ordentlig natur..

6668365[/snapback]

Jeg skjønte at det er et ekte bilde. det er bare litt uheldig at du har fått en sånn effekt

BTW høns, hauk, ørn og kråke er alle fugl...

Skrevet
Bortsett fra at det ser ut som at den moskusoksen har ørnehode? Så er det ingenting rart :)

6668416[/snapback]

Nå datt jeg ut :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...