Gå til innhold

WEEEE.. 2nd on server ftw

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har man enda ikke fått hår på tissen bør du la være å poste skrytetråder som ingen andre enn du bryr deg om. Hvilke reaksjoner forventet du deg?

6659119[/snapback]

og her var det fjortisen som snakka? lal... dessuten laga jeg ikke posten for at sånne som deg skulle komme inn og tro dem er så mye bedre enn alle andre så vennligst ti still om du ikke har noe positivt og si

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var jo ingen skrytepost?! raw_denim posta ett nytt våpen som btw så jævlig stilig ut! At han screena crits er jo ikke automatisk skryt? kanskje bare et eksempel på damage man kan gjøre med våpenet? lame å kritisere iallefall...

Skrevet

Dårlig eksempel ihvertfall når det er en boss som gjør at man skader mye mer en det en ville ha gjort på vanlige mobs eller i pvp. Og jeg synes denne tråden virker som en skrytepost.

Skrevet
Dårlig eksempel ihvertfall når det er en boss som gjør at man skader mye mer en det en ville ha gjort på vanlige mobs eller i pvp. Og jeg synes denne tråden virker som en skrytepost.

6659203[/snapback]

visst er det en skryte post.. av sverdet

Skrevet

Jeg bare syntes det var litt unødvendig å lage en ny tråd om dette, kunne like så godt postet i småprat om wow tråden.

Skrevet

hehe.. ikke at det bryr meg mye, men hva er problemet med posten? uansett hvor gammel trådstartet er eller hvor "fjortis" man skriver er vel det å vise sitt nye våpen i et WoW miljø helt normalt? Fatter ikke at det er verdt å bruke energi på flaming.. bare på trass skal jeg selv poste om jeg får tilsvarende drop selv :D

Skrevet
Jeg bare syntes det var litt unødvendig å lage en ny tråd om dette, kunne like så godt postet i småprat om wow tråden.

6659212[/snapback]

ja greit nok det men nå gjorde jeg ikke det da--- er da bare ett menneske med mine feil.

Skrevet
hehe.. ikke at det bryr meg mye, men hva er problemet med posten? uansett hvor gammel trådstartet er eller hvor "fjortis" man skriver er vel det å vise sitt nye våpen i et WoW miljø helt normalt? Fatter ikke at det er verdt å bruke energi på flaming.. bare på trass skal jeg selv poste om jeg får tilsvarende drop selv :D

6659220[/snapback]

til opplysning er jeg 24år

Skrevet (endret)
Det er du sikkert, men du oppfører deg som en 12 åring. Hei fra en x-dedication medlem.  :)

6659249[/snapback]

lol ja da er vi 2 xmedlemmer da. men hva har det med saken her og gjøre? syns det sporer litt vel langt ut her nå^^

Endret av RaW_DeNiM
Skrevet (endret)
Har man enda ikke fått hår på tissen bør du la være å poste skrytetråder som ingen andre enn du bryr deg om. Hvilke reaksjoner forventet du deg?

6659119[/snapback]

Herregud da man. Hold kjeft hvis du ikke har bedre ting å gjøre en å rakke ned på folk som det der. GTFO

On Topic: Givf that sword plixx. *sjalu*

EDIT: Og for dere andre som klager på tråden, slutt å ta allt så jævla særriøst. Denne tråden ødeleger liksom ikke hele forumet :hrm:

Endret av Bamboocha
Skrevet
Hva skal vi gjøre om vi ikke skal ta tråden "særriøst", da? Skal vi tulle bort hele tråden, kanskje?

6659304[/snapback]

liksom det var bilder av noen crits som jeg fjernet for ett par av folka her ble så sinna for det var visst ikke "ekte"

Skrevet

To ting som kunne fikset tråden fullstendig:

-Legg til at dmgen på screenshotsa var mot en spesialmob.

-Kutt ut 'lolingen'..

Voila, ingenting å klage over :) (imo)

Skrevet

Slik som dette kan man ta i småprat tråden :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=452304

Forøvrig bør enkelte her klikke seg kjapt inn på retningslinjene og spesielt lese de første reglene som er listet opp der. Det er faktisk mulig å holde en viss grad av høflighet og konstruktiv tone. Fokusering på andre brukere bør dere også holde dere for gode for, brukere er ikke topic. Så slipper en gretten og sur moderator å komme løpende :)

Takk for deres tid, reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...