Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor kraftig linje har DU?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde 10/10 fra Lyse... Flytter og to maaneder etterpaa saa oppgraderer de til 20/10 for samme pris... :cry: Hadde jeg litt lyst og flytte hjem igjen...

 

Naa har jeg en eller anna raeva 1500/256kbit fra SaskTel som er bundla sammen med tv pakka demmers som "aah beklager men du kan ikke faa raskere internett enn det, selv om vi tilbyr det _utenom_ bundle pakker..."... :realmad: Tar faen en evighet bare og laste ned faens emailen min... Frister og skifte leverandoer til en 5/1mbit hos en annen leverandoer men da begynner SaskTel og syte om at vi ikke har nok stasj bundla sammen, og slenger paa mer penger per maaned saa vi maa betale mer for tv en UTEN internet bundla med det, samt ekstra cash for internet fra den andre leverandoeren...

 

*pustepause*

 

SaskTel kan ta bundlene sine og stikke de opp der sola aldri skinner!

Lenke til kommentar

Telenor Basis:

1000/200

 

Som noen sikkert legger merke til, er det ikke noe som har den hastigheten lengre, og det er helt riktig. Problemet er at Telenor ikke har god nok sentral til å takle ekstra trafikk, og vi betaler dermed for en 1500/300-linje som vi ikke får.

 

Nettet er temmelig stabilt, og vi har ikke hatt noen problemer bortsett fra det, så forsåvidt er det greit nok.

Men jeg skulle gjerne hatt de 50% ekstra vi betaler for.

 

Tre hus bortenfor sitter en kamerat med 3mb-linje fra NGT, men far (som betaler), vil ikke bytte fra Telenor, noe som til dels har med styr med e-post å gjøre.

 

Den første linja vi hadde, var 384/128 fra Telenor, husker godt at de fleste satt på modem eller ISDN da, var rene motorveien. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...