Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor kraftig linje har DU?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er tilknyttet NTNU nettet, men det er et minus med denne monsterlinja også. Man kan kun laste ned 10 GB per dag :(

6738338[/snapback]

Kun 10gb per dag?! Skjønner ikke hva du laster ned siden det virker som om at du fyller den kvoten ganske greit :)

 

Selv sitter jeg på en 4000/1000 her på hybelen, klarer meg fint med den. Hjemme er det heller labert, der har vi 3000 inn og utrolige 400 ut :no:

Lenke til kommentar
Er tilknyttet NTNU nettet, men det er et minus med denne monsterlinja også. Man kan kun laste ned 10 GB per dag :(

6738338[/snapback]

Kun 10gb per dag?! Skjønner ikke hva du laster ned siden det virker som om at du fyller den kvoten ganske greit :)

 

Selv sitter jeg på en 4000/1000 her på hybelen, klarer meg fint med den. Hjemme er det heller labert, der har vi 3000 inn og utrolige 400 ut :no:

6738603[/snapback]

Hvis du for eksempel lar Bit-Torrent stå på lenge etter at du har lastet ned en fil, så er ikke den grensa spesielt høy. Hvis en tenker at linja i praksis er 50 MBit, vil det kun ta cirka en halvtime før 10 GB er brukt opp...

 

Men for all del, en skal aldri klage på 100 MBit...

Endret av the_lynx
Lenke til kommentar

meron: Visst du bor i møre og romsdal og har mimer så vil jeg anbefale deg å ikke kaste bort penger på en ny router, det er nok ikke den som er noe galt med når den må restartes.

Sannsynligvis så er det mimer som har solgt flere linjer enn de har kapasitet til, fordi de tenker at ikke alle er pålogget samtidig.

 

Hadde samme problemet med internettleverandøren min PC Support, har gått over til telenor nå og det fungerer flott, har også en kompis som sitter på Tele 2 der han har 1 Mbit ned (usikker på opp) og betaler 300 kr i måneden.

Lenke til kommentar
Equerm:

 

Har hatt telenor og vil aldri tilbake. Tussa vil jeg heller ikke ha, i tilfelle de leverer med samme kvalitet som strømmen. Kan jo snakke litt med mimer...

6740535[/snapback]

Hmm, merkelig, kanskje det faktisk er routeren din da, har hørt om mange mange folk som får beskjed om å sette opp en ny router uten at det hjelper.

Lenke til kommentar
Equerm:

 

Har hatt telenor og vil aldri tilbake. Tussa vil jeg heller ikke ha, i tilfelle de leverer med samme kvalitet som strømmen. Kan jo snakke litt med mimer...

6740535[/snapback]

Hmm, merkelig, kanskje det faktisk er routeren din da, har hørt om mange mange folk som får beskjed om å sette opp en ny router uten at det hjelper.

6740560[/snapback]

Jeg vet ikke, men det hjelper ALLTID å skru den av og på. Vet ikke om så veldig mange som ha mimer her, men de som har tussa og samme ruter har samme problem.

 

EDIT: Det er sånn ruter som de 'låner' ut. ...Tror vi begynner å spore av litt...

Endret av meron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...