Gå til innhold

Den store Zelda tråden!


Thewiz

Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg vi kunne diskutere Zelda relaterte ting. :)

Jeg spiller selv gjennom dette spillet på Nintendo 64: Ocarina of time. Jeg må bare si det; et mer gjennomført spill har jeg aldri spilt. Det er så utrolig bra! :D

Denne tråden er ment for oss Zelda elskere.

 

Venligst ikke spam i denne tråden.

 

 

 

Linker:

 

Gamespot Review - Perfect

 

Comming Soon:

 

The Legend of Zelda: Twilight Princess

 

 

 

(Jeg søkte etter lignende tråder, men fant ingen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill eller spillserie, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter/spillserier på spillforumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig.

 

Vanligvis blir slike tråder stengt, men denne gangen velger jeg å flytte den til off-topic-delen av forumet, hvor telling av antall innlegg blant annet er slått av og takhøyden for småprat er vesentlig høyere. Men søpleinnlegg/spam blir på ingen måte akseptert.

 

Håper på forståelse for denne beslutningen.

 

Spam blir jo slettet? Kan vi ikke diskutere Zelda?  :dontgetit: (den var til tci)

6645006[/snapback]

Spam slettes ikke av seg selv vet du. Det er mennesker som gjerne har andre ting de heller vil drive med som sletter søpleinnlegg her på forumet :-)

Lenke til kommentar

Elsker Zelda spillene :love: Sitter her med en gamecube og spillene "Legend of Zelda - the windwaker limited edition" som inneholder spillene "Windwaker", "Ocarina of time" og Ocarina of time - Master Quest".

Har også "Legend of Zelda Collectors edition" Som inneholder "The Legend of Zelda", "Zelda II - Adventure of Link", Ocarina of time" og "Majoras Mask"

 

Noen som vet når "Twigtlight Princess" kommer for salg?

Lenke til kommentar
Er det andre enn meg som har kjøpt seg en okarina lignende den i spillet?

6655728[/snapback]

Nei, hvor får du kjøpt det da?

6655784[/snapback]

 

hvis du hadde bodd i trondheim så skulle jeg sagt hvor du får tak i:P tror jeg så det på tre45 en gang ;) (de som bor i trondheim vet hva det er :p )

 

Har lyst å kle meg ut som ganondorf på halloween da!! :thumbup: hadde jo faktisk vært litt rått da ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...