Bruker-104685 Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Etter at jeg spilte i cirka 5 minutter på Oblivion begynte spillet å fryse noe voldsomt. Jeg var utenfor Skingrad og møtte en rat som jeg begynte å skyte ildkuler mot, da det plutselig fryste i ca 5 sek før noe skjedde og etter det frøs det nye 5 sekunder. Til slutt tok jeg av Xbox 360en og koblet i fra alt. Etter en liten stund startet jeg opp Oblivion imens jeg holdt inne A knappen og prøvde på nytt! Menyene var fortsatt trege og med en gang jeg loadet opp saven min, frøs alt med en gang. Det merkelige er at når jeg prøvde bror min sin save på Oblivion, skjedde ikke noe av dette. Noen som vet hva jeg skal gjøre nå? Sjekket om det frøs på Need For Speed, men det gjorde det ikke. Skal prøve igjen i morgen og se om problemet er borte da!
avlvl Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Etter at jeg spilte i cirka 5 minutter på Oblivion begynte spillet å fryse noe voldsomt. Jeg var utenfor Skingrad og møtte en rat som jeg begynte å skyte ildkuler mot, da det plutselig fryste i ca 5 sek før noe skjedde og etter det frøs det nye 5 sekunder. Til slutt tok jeg av Xbox 360en og koblet i fra alt. Etter en liten stund startet jeg opp Oblivion imens jeg holdt inne A knappen og prøvde på nytt! Menyene var fortsatt trege og med en gang jeg loadet opp saven min, frøs alt med en gang. Det merkelige er at når jeg prøvde bror min sin save på Oblivion, skjedde ikke noe av dette. Noen som vet hva jeg skal gjøre nå? Sjekket om det frøs på Need For Speed, men det gjorde det ikke. Skal prøve igjen i morgen og se om problemet er borte da! 6644730[/snapback] Menyene mine er også litt trege når jeg saver/loader. Hva gjør man ved å holde inne A-knappen? Noe som kan løse dette?
Chaqwa Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Oblivion uses the Xbox 360 hard drive to cache game data and in some cases the info stored on the hard drive can get fragmented, slowing down the game's performance. Bethesda has already found out a way to fix the issue. Here is the official word: Oblivion uses the Xbox 360 hard drive extensively to cache (copy and reuse) game data. This is done to optimize all loading the game does. It has been found in rare cases on some Xbox 360s that the cached data can get overly fragmented. This exhibits itself by the game taking a long time to load anything from menus, dialogue, sounds, objects, levels, and more. To solve this problem, reset your Xbox, and hold down the A button as the game is booting up. If any button is held while Oblivion is loading, it will clear its hard drive cache, and create a new one. Once you see the “Bethesda Softworks” logo video, the game is already loaded, and the cache should have been cleared. Note, this does not effect your game in any way other than loading. You will not lose any saved data.
WangenPs3 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Mitt frøs også når jeg skulle hente en bok på fjellet. Bare kjapp deg og ta Fast-travel så fort du starter så slipper du dette tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå