wailer Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Lagde meg ein ny PvP char nå nettopp. Female troll, er level 4 og har allerede 3g. Folk gir meg gold og gaver fordi dei trur at eg er ei jente Litt flaut egentlig 6644105[/snapback] Takk for tipset Hva med å late som du er jente, slik at de gir fra seg enda mer penger ? 6644141[/snapback] laste en post for 1 stund siden om en som sa han var jente irl life og fikk MASSE g av andre folk på servern for å snakke med , skal se om jeg finner den posten var tatt screenshot over samtelene dem hadde.
Arinomi Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg vet om en kåt fjortis som jeg kan få mye penger og slikt av, men jeg orker bare ikke nærværet av fyren :S 6649174[/snapback] Bladehunter? (Veldig serverintern) 6650959[/snapback] Kjenner du noen andre? xD
Carl M Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Thats tainted money. Jeg prøver å være mest mulig drittsekk og ha mest mulig tullenavn på mine female characters så ingen får "the wrong idea". -Syns for synd på sånn folk til å utnytte dem Jeg er visst litt bløt
Zethyr Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Thats tainted money. Jeg prøver å være mest mulig drittsekk og ha mest mulig tullenavn på mine female characters så ingen får "the wrong idea". -Syns for synd på sånn folk til å utnytte dem Jeg er visst litt bløt 6651702[/snapback] Jeg har funnet løsningen; spill litt vanlig med fyren først. Er han grei lar du vær, er han en tulling (eller bare veldig barnslig) kan du utnytte ham og si hardt og brutalt farvel.
Rata101 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 The Internet - where men are boys, women are men and girls are federal agents.
akristina92 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 GIRL - Guy In Real Life. :!: Uansett, tåpelig at folk gir gull til folk de tror er jenter. :!:
gamer73 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 (endret) Jeg har mange morsomme historier om emne selv:) Uten å si for mye så vet jeg at RL-jente som spiller wow ble bedt om å flørte in-game og RL på msn med en spilelr for å få ham over i guildet. Og hun gjorde det faen med og hehe. Hun er ikke norsk og heller ikke ham. Selv er jeg vel egentlig svært svært åpen når det kommer til "dirty talk" men jeg syntes dette tangerer mot hallikvirksomhet. Og stakkars han fyren som liksom skal lures over. Jeg føler det er råttent gjort ovenfor ham. Nå er jo begge dem nevnte rundt 18-20 år og flørting er selvsagt en del av hverdagen, men uansett hehe. Det er trist når folk blir lurt på den måtem:( Selv kan jeg gjerne hjelpe RL-jenter i wow som prøver å flørte seg til hjelp, men da skal jeg ha noe igjen for det. Dvs jeg vil ha valuta for gulla:) For all del "rollespill" i wow er fett det og da hjelper jeg gjerne litt til som "betaling", men å hjelpe noen uten å få noe igjen for det i håp om at jenten i motsatt ende "liker meg" er bare patetisk. Endret 11. august 2006 av gamer73
Lycantrophe Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg vet om en kåt fjortis som jeg kan få mye penger og slikt av, men jeg orker bare ikke nærværet av fyren :S 6649174[/snapback] Bladehunter? (Veldig serverintern) 6650959[/snapback] Kjenner du noen andre? xD 6651509[/snapback] Faktisk. Roguen min har blitt antastet av alle på hele serveren. Chazzman het han. Skulle visstnok gifte meg (charen altså) men jeg planla å si nei ved alteret.
Arinomi Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Hm. Hvor mange friere har du hatt, egentlig? Jeg opplever støtt og ofte at folk flørter med meg (/flirt <_<) men ikke noe mer. Er vel litt skummelt med en jente med to blå sverd og et kaldt blikk
Sigga Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 /flirt har har vel alle fått, selv om de spiller på male chars? Ikke noe å skrive hjem om akkurat
Rata101 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Synes det mest negative med jenter og WoW er at de ofte får så sinnsykt i hue og ræva mye oppmerksomhet. Så tar de helt av på det og lager seg et lite "hoff" med rævslikkere som kryper for dem. Seriøst... Du har ikke lyst til å havne i unåde hos ei maktgal jente med en chaingang full av desperate geek slaver.
gamer73 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 men sånn er det bare i verden:) Tror du ikke gutter med sinnsykt kul sportsbil har en drøss med jenter hengende etter seg? Vi gutter har ting(items) som trekker oss opp, jenter har kun kroppen sin. Og vi vet begge hvordan vi skal utnytte det:) Vi er like gode begge parter:) Men jenter som ønsker eksrta service i wow som følge av flørtingen deres kan gjerne få det av meg, men da skal jeg ha "betaling" up front:)
Tulelgeit Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Veit om en guildleader som gav extra dkp til jentene i guildet som sendte picxxx til guildleader. En officer merka det når han skrev feil på dkp og skp på internett sia eller no sånt shit
Nexuss Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 En spiller lager en human female, starter opp som normalt. Etter 60 får hun (ja, etter som jeg husker så var det faktisk en jente) en genial ide. På det ene raidet spør hun om de kan ta en pause og vente på henne, fordi hun må ta P-pillen. En av folka biter på, og de snakker litt. Hun mer eller mindre forfører ham, og de blir etterhvert ingame gf/bf. 6650721[/snapback] Litt merkelig at hun måtte ta p-pillen midt i raidet. Høres nesten ut som hun bare ville ha oppmerksomhet. Det fleste tar jo p-pillen på morgenen eller kvelden, og man kan ta den intill 12 timer for sent uten at det gjør noe. Men det er det kanskje bare jenter som vet?
Rata101 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Det var seff for å få oppmerksomhet. Ikke så mange WoW spillere som er veldig oppdatert på når man kan ta p-piller nei xD
Zethyr Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 P-Pillen var nok kun et triks; det var nok heller ei tissepause eller matpause skal du se.
Lycantrophe Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Hm. Hvor mange friere har du hatt, egentlig? Jeg opplever støtt og ofte at folk flørter med meg (/flirt <_<) men ikke noe mer. Er vel litt skummelt med en jente med to blå sverd og et kaldt blikk 6653998[/snapback] Tjah, har ikke holdt tellingen, men det er vel en 6-7 stk. Litt usikker, de fleste er avslått, men ville tyne chazzman litt mer ettersom han er det mest patetiske mennesket som har funnet veien til Moonglade
Arinomi Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Hm. Hvor mange friere har du hatt, egentlig? Jeg opplever støtt og ofte at folk flørter med meg (/flirt <_<) men ikke noe mer. Er vel litt skummelt med en jente med to blå sverd og et kaldt blikk 6653998[/snapback] Tjah, har ikke holdt tellingen, men det er vel en 6-7 stk. Litt usikker, de fleste er avslått, men ville tyne chazzman litt mer ettersom han er det mest patetiske mennesket som har funnet veien til Moonglade 6656156[/snapback] Mer enn Bladehunter?! Det må jeg se
Lycantrophe Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Hm. Hvor mange friere har du hatt, egentlig? Jeg opplever støtt og ofte at folk flørter med meg (/flirt <_<) men ikke noe mer. Er vel litt skummelt med en jente med to blå sverd og et kaldt blikk 6653998[/snapback] Tjah, har ikke holdt tellingen, men det er vel en 6-7 stk. Litt usikker, de fleste er avslått, men ville tyne chazzman litt mer ettersom han er det mest patetiske mennesket som har funnet veien til Moonglade 6656156[/snapback] Mer enn Bladehunter?! Det må jeg se 6656182[/snapback] Gled deg.
Pug Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Skal se om jeg finner linken til siden, men her er historien forkortet; En spiller lager en human female, starter opp som normalt. Etter 60 får hun (ja, etter som jeg husker så var det faktisk en jente) en genial ide. På det ene raidet spør hun om de kan ta en pause og vente på henne, fordi hun må ta P-pillen. En av folka biter på, og de snakker litt. Hun mer eller mindre forfører ham, og de blir etterhvert ingame gf/bf. Hunhinter frempå at hun har så dårlig gear, og lite penger. Snart får hun 500g + 2 boe epics i posten. Ja, hun har snakket litt "dirty" med ham før dette skjer. Etterhvert domper hun ham, og finner en ny. Slik gjør hun med til sammen 3 personer. tror hun fikk tilsammen 3k gold + en del gear. Leter etter linken, der er det screens og alt. Noen folk trenger virkelig noen å holde rundt. 6650721[/snapback] Love in WarCraft (Part 1) Love in WarCraft (Part 2)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå